Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

(solgt) Lucas sælges

Startet af Lea, 30. December 2010, kl. 10:40

Lea

han er ikke vaccineret eller kasteret.

han sælges med et lækkert skabsbur samt bakken og mad/vand skåle.

han er omkring de 7 måneder gammel. han er vant til at løbe rundt ude om dagen og i bur om natten. da han ikke er helt bidefri.

Han har en lille svaghed for fødder. så derfor kan han godt finde på at bide/nappe i dem :) det skal han så lærer at han ikke må.

Ellers er han bakketrænet (kan ske uheld)
bidetræningen er igang og han har ikke bidt mig endnu kun nappet efter mig.

Så han kræver lidt arbejde men ja en ilder vil prøve nye ejere af. og det vil denne skønne dreng også gøre (:

men han er rigtig sød og dejlig. når man har lært ham af kende.
Han kan også sagtens med andre ildere. hunde og katte vides ikke men vil jeg tro at han kan (:

Pris: 1500kr
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Billeder kan ses på Dba, dyrenettet hvor han også er til salg.!
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Hov mangler lige at skrive at han befinder sig på Lolland i søllested hos mig!

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Måske det var en ide at ligge linkene ind så folk ikke selv skal sidde og rode efter det


Lea

som jeg har forstået må man ikke linke til andre sider kun derfor jeg ikke har sat et link ind. men det er da ok .. og ja sara var så lige hurtigere end mig.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Vil godt lige oplyse om at Lucas er født den 05.06.10 og fik ormekur samt vaccine dengang :)

Da jeg lige har snakket med hende som har forældrene :) og forældre er omkring 2 og 3 år gamle :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Lucas er blevet solgt . :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3