Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

(solgt) ildere søger nyt hjem

Startet af David, 14. Januar 2011, kl. 18:19

David

Hej,

Jeg har igennem 5 år nu haft ildere, men står desværre nu til ikke længere, at kunne give dem den tid som de fortjener, grundet arbejde. Derfor ønsker jeg for dem at du kan få sig en ny ejer, der kan give dem et fortsat trygt hjem og den kærlighed, pleje og opmærksomhed som de fortjener.

en kort præsentation :

Viha:

4 årig han standard ilder. Napper kun kærligt i leg eller for at få opmærksomhed. Han er sød og blid som dagen er lang. Oprindeligt har jeg overtaget ham fra tidligere ejere, for omkring 3 år siden nu. Hans hale er kun en lille stump og han mangler en tå på det ene bagben. Hvor skaden der kommer fra vides ikke. Han snubler derfor en lille smule, når han skynder sig rundt af og til. Det er dog hverken noget der gør ham ondt eller på anden måde er til direkte gene for ham.

Sif:

5 årig hun standard ilder. Lidt nervøs af natur, men nysgerrig og kærlig når lejligheden byder sig. Jeg overtog hende fra en familie i Helsingør, der havde fundet hende ude omkring deres blok. Det stammer fra en forfærdelig historie, hvor nogen har sluppet et helt ilderkuld ud, hvorfor vides ikke. Jeg var i sin tid i kontakt med en anden ilderejer, fra Helsingør, der selv havde fundet 3 eller 4 ildere ude omkring hvor hun boede. Vi sammenlignede senere ildere ud fra billeder og de var tydeligvis fra samme kuld. Hun var allerede steriliseret på tidspunktet, hvor jeg overtog hende.

Snif:

5 årig han ilder, grå-hvid i pelsen og uden maske. Er ikke sikker på hvad "slags" han er, men flot må man sige at han er. Legesyg, tosset og opmærksomhedssøgende frækkert, der altid er klar på leg og ballade. Han er steriliseret og med chip. Har i sin tid købt ham i Zoo Zity, for at bidrage med en legekammerat til min første ilder, der desværre døde for et par år siden.


Der vil medfølge et bur med 3 hængekøjer, mad- og drikkeskål og hjørnebakke. Desuden et lille "hus", som de af og til ligger og sover i og som fungerer som afsats til stigen op til etagen med mad og drikke.



Jeg forlanger ingen penge for dem, udelukkende at de får et godt og trygt nyt hjem. Jeg er bosat i Københavns nordvest kvarter og her vil de kunne blive samlet op, hvis nogen måtte være friske på tilføjelse til familien. Hvis der er spørgsmål eller interesse, kan jeg kontaktes på tlf.: 50 49 51 98 eller mail : david-buch@jubii.dk
Jeg vil desuden prøve at tjekke herinde dagligt, hvis nogen ønsker at kontakte mig her.

Mvh.
David, Viha, Sif og Snif.


Dark Crystal Ferret

Åhhh Snif er sød  :love:
Hvor er mit store hus lige nu??
Må desværre nok stoppe lidt op med indkøb (også af hensyn til manden :fnis:). Da vi også skal have nye avls dyr i år..
Men hun er godt nok dejlig ( det er de andre self også) *Suk*

Shamua

Håber du finder et godt hjem til de 3  :love:

Vh. Marianne

Delle

#3
3 Søde ildere som jeg da meget vel kunne være interesset i. :) Skriver lige privat til dig

FerretParadise

Citat fra: Delle Dato 15. Januar 2011, kl. 08:53
3 Søde ildere som jeg da meget vel kunne være interesset i. :) hvor er du fra?
Han bor i København nordvest.  ;)
Ann Hillerslev.

Delle

Ja jeg var vidst mere optaget af at se på billederne end lige at læse det sidste. Hehe. :) men har da sendt ham en sms nu. :)

David

Tak til alle der har taget kontakt og de pæne ord om de små frækkerter. Jeg står i øjeblikket til at skulle ud og se på et muligt nyt hjem til dem i morgen, men jeg lover svar til alle der har kontaktet mig efterfølgende lige meget hvad.

Det er en trist situation det hele og det er jo lidt hårdt at måtte se i øjnene, at de vil få det bedre hos nogen der har mere tid til dem. Men det vigtigste er at de får den behandling fortsat, som de fortjener.

David

Vil bare lige sige at mine tre ildere nu har fundet sig et nyt hjem. Mange tak til alle jer der kontaktede mig, med interesse i at overtage de kære små bæster.