Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vinterilder'n 2011.

Startet af Lena og Peter, 28. Februar 2011, kl. 11:33

Lena og Peter

Her er lidt billeder fra en rigtig dejlig tur... flere billeder kan ses her:
http://www.facebook.com/album.php?id=100001663477073&aid=28803






























KariN

#1
Sikke nogle dejlige billeder :D Det ser ud til at i alle har haft en rigtig skøn weekend oppe i det norske :)

Og stort Tillykke til alle vinderne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lenac

Sådan nogle udstillinger ser faktisk ret hyggelige ud... har aldrig prøvet at være med til sådan noget... Kan man tage ud og kigge på eller skal man være tilmeldt til den slags?
xoxo Malene <3

Lena og Peter

Citat fra: Lenac Dato 28. Februar 2011, kl. 12:08
Sådan nogle udstillinger ser faktisk ret hyggelige ud... har aldrig prøvet at være med til sådan noget... Kan man tage ud og kigge på eller skal man være tilmeldt til den slags?

Altså, man kan godt komme og kigge, men hvis man vil udstille sine dyr, skal disse tilmeldes..

Og ja.. Der er super hyggeligt... Mange mennesker som ikke bliver trætte af at snakke om ilder... :dans:

Lenac

Citat fra: ilderbanden Dato 28. Februar 2011, kl. 12:10
Altså, man kan godt komme og kigge, men hvis man vil udstille sine dyr, skal disse tilmeldes..

Tror ikke det bliver som deltager da jeg som sagt intet aner om udstillinger, så jeg ville ikke vide hvilke kategorier mine skulle tilmeldes under, og tror heller ikke de ville klare sig så godt, der er vist ikke noget specielt ved mine elskede totter...
xoxo Malene <3

FerretParadise

 :) Sikke nogle dejlig billeder.  :)

Tillykke til alle med deres flotte præmier.  :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Citat fra: Lenac Dato 28. Februar 2011, kl. 12:14
Citat fra: ilderbanden Dato 28. Februar 2011, kl. 12:10
Altså, man kan godt komme og kigge, men hvis man vil udstille sine dyr, skal disse tilmeldes..

Tror ikke det bliver som deltager da jeg som sagt intet aner om udstillinger, så jeg ville ikke vide hvilke kategorier mine skulle tilmeldes under, og tror heller ikke de ville klare sig så godt, der er vist ikke noget specielt ved mine elskede totter...

Ork...vi skal da nok hjælpe dig hvis det er :) og man skal virkelig aldrig sige aldrig -de kigger på meget, og alle dommere er forskellige og har forskellig smag :D


Fede billeder Peter, og ret befriende ikke at skulle frygte man er en del af motivet :P Tusind gange tillykke til alle vinderne :D -men især Petra og Solva ;)

Eliza

Alle kan deltage på en udstilling. Du skal bare vide hvilken farve, køn, alder, pelstype (kort/langt) og om den er kastreret/steriliseret. Der er altid en masse der gerne vil hjælpe hvis der er noget man er i tvivl om.

Men skøøøøøøn udstilling og Tillykke med alle de fine resultater..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cibatuchsi

hvor er du sød trine. :)
og Peter hvor er det bare skønne billeder. ja det jo ikke alle der kan komme med hver gang, men så sidder man bare herhjemme og venter spændt på resultaterne...
og når man så får en sms med at Eximus fik 1 plads ja så gider trine ikke engang at tage tlf, for skrive til hende kunne jeg ikke så meget rystede mine finger...griner    og det blev da kun værre da smsen om Anaya kom ind...griner    totalt tudefjæs...gg

Malene

Dejlige billeder :D Og tillykke til alle vinderne.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lussingen

Det er nogle dejlige billeder Peter, de sætter virkelig positive minder igang :)

Tillykke til alle Jer der vandt og tak for en super god og hyggelig tur <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Stort tillykke til alle de totter der vandt. Det ser ud til at ha været en hyggelig tur.