Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

DIU på Tv Horsens

Startet af FerretParadise, 21. Marts 2011, kl. 08:45

FerretParadise

Som de fleste nok opdagede på DIU, så var der en lille tyk mand, der rendte rundt og filmede.
Det var min gode ven Peer, som bor i Horsens, og hans film er så kommer på TV Horsens.

Her er et link til filmen:

http://www.tvhorsens.dk/TV_Horsens/Et_anderledes_kledyr.html
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Sikke en sød lille film. Synes det er dejligt at se dommerne nusse dyrerne.


FerretParadise

Ja kærligheden til ilderne lyser bare ud af de to dommere.
Jeg har altid godt kunne lide dem, måske vi ikke lige har smag for hvad vi synes er en smuk ilder, men jeg elsker, at deres kærlighed til dyrene er så tydelig.  :)
Ann Hillerslev.

Line

Sikke en sød lille film :D
Kan bare slet ikke abstrahere fra den der vejrtrækning - føler mig sku lidt dum :lol:

Lena og Peter

En rigtig dejlig lille film, hvor man endeligt får et meget indblik i, hvad der sker på en udstilling.. :)

lussingen

Super lille film fra en rigtig hyggelig dag :)

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Jeg er skuffet over dit (peter) interview ikke kom med nu når jer tørrede den af på dig  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 21. Marts 2011, kl. 16:07
Jeg er skuffet over dit (peter) interview ikke kom med nu når jer tørrede den af på dig  ;)

Jeg savner også et par interviews :fnis: :fnis: Måske jeg bare var overtræt, men jeg synes det var MEGET sjovt :lol: Og det var jeg vist ikke den eneste der syntes 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret

Rigtig hyggelig film. Robert mener slet ikke han behøver at tage med på udstilling nu.. nu har han se hvordan det ser ud..
Eiii syndes jeg jo så ikke han har, så jeg slæber ham med alligevel :lol: Muhahaha <3

lille_thor

vor er det bare nice.. og sikke en sød dommer :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred