Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tjuhej hvor det går!

Startet af Barky, 26. Februar 2014, kl. 08:55

Barky

Som nogen af jer nok har bemærket har mine ildere fået et nyt bur. Faktisk er det mest mig, for jeg var så r*vtræt af at se på det gamle bur som var grimt i min stue. Så jeg har fået ombygget en pææænt stor skænk som de nu kan bo i. Ikke at de skal være der mere end de var før. Mine ildere går jo løs i næsten døgndrift. Men nu skal jeg ikke blive øm i øjnene.  :lol:

Her til morgen fik de så lov til at prøve deres nye og helt egen kattesikre ind-og udgang i buret. En skydelem med et hul bag KUN i ilderstørrelse. Slut med at kattene hugger ilderfoder og ligger deres hængekøjer helt skæve.  8)

For at skåne mine stakkels stakkels katte for at have frarøvet dem deres adgang til ilderburet, har jeg fået et nyt kradsetræ til dem også. Som indtil videre ser ud til at være ildersikkert! Så er det slut med at ville tage sig en lur i den øverste køje i træet og blive angrebet af Pandora som har gemt sig og ventet på et katteoffer! :lol:

Mange dyr, mange glæder!  <3

Nå, her er lidt billeder fra i morges:

















Pandora på lur


Og dér var en kat!








Findus som jeg passer var ikke videre morgenfrisk. Som den eneste! :lol:


Og her et par katte i sikkerhed.  :P










Bla bla bla.... Hilsen Julia

heavy-metal

Ej hvor det bare ser ud til at de hygger :) og sikke nogle smukke dyr du har :)
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Klemoc

nej hvor ser det godt ud :D har du selv bygget det om eller har du nogle andre til at gøre det? :)
Går også under navnet Steffen :)

CMS

Dejlige billeder! :D Jeg glæder mig til at se skænken irl og besøge dig & lille Hyper-muffin <3
Mange hilsner Christina

Kimilla

ha ha, ja jeg siger ikke noget Jay!  :lol:
(Håber ikke jeg fejler i at kende forskel nu. *G*)

Super skønne billeder. :)

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Barky

Citat fra: Klemoc Dato 26. Februar 2014, kl. 10:53
nej hvor ser det godt ud :D har du selv bygget det om eller har du nogle andre til at gøre det? :)

Jeg kan kun prale af at have fået ideerne. :) Jeg er ikke så god byggeteknisk.

Tusind tak skal I have!

(Ja Camilla, det er Jay. *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Jane31

Super fint det du har lavet.  :D skal selv hente et skab på lørdag, som jeg skal lave om.  så spændende.
Sikker på dine dejlige dyr nyder det nye.  ;)
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Ferretale


mette11

CitatJeg kan kun prale af at have fået ideerne. :) Jeg er ikke så god byggeteknisk.
Det skal man heller ikke undervurdere - det kaldes at være projektleder  :ja: :ja: :ja: Det er blevet flot - håber dyrene kan li´ det

Anne

Skønne billeder :D Og skænken er blevet rigtig fed!

KariN

Dejligt med et nyt bur :D dyrene ser da også ud til at være tilfredse med det :D

Du har da glemt billeder af den kattesikrede indgang, jeg er nysgerrig ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: KariN Dato 27. Februar 2014, kl. 10:56
Dejligt med et nyt bur :D dyrene ser da også ud til at være tilfredse med det :D

Du har da glemt billeder af den kattesikrede indgang, jeg er nysgerrig ;)

Orv ja...! Den kan ses her i albummet (som er offentligt, så alle kan se hvordan skænken er bygget) https://www.facebook.com/julia.keil.beck/media_set?set=a.10201596056718214.1073741835.1082017209&type=1
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Sikke nogen heldige dyr :D..
Det kradsetræ er fantastisk!

Kiddo

 :o
er bare helt vild med dit nye bur, hvor er dine dyr bare heldige :)
:fnis:
elsker billedet af katten, der flygter fra Pandora :D
Your problem is you think your problem is your problem