Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Bedste foder fra zooplus.de?

Startet af PiaLyng, 17. Februar 2009, kl. 11:24

PiaLyng

hej :) jeg overvejer at bestille mad til ilderne derinde fra, men ved ikke hvilket der er bedst :).
Nogen idéer :)?

tzari

hills kitten for det er fri for ubehagelig antidioxanter der er mistænkt for at give kræft
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla

Der er vist ikke nogen af dem der er 100% optimale, men det bedste ilderfoder de sælger, vil jeg mene er James Wellbeloved.
Ellers kan du jo blande op med kattemad. Eller bare fodre med kattemad  :)

Starshineferrets

Säljer de inte Totally ferret (originalet) där? i Så fall så är det ett bättre foder ärn JWB ferret complete. TF och Vitalin är enligt mig de enda foder som är lämpliga för iller som finns i europa-

RockaHulla

Jeg har selv købt Totally Ferret derfra og da jeg fik foderet, læste jeg på imballagen at det inderholder BHT, så kan det jo ikke være bedre?

Anne

Jeg regner med at købe eukanuba derfra næste gang.
Ellers er jeg glad for Hills og Totally ferret er også ok.

RockaHulla

Hvordan kan i anbefale Totally ferret? Der står på deklarationen at det indeholder BTH, der er stærkt mistænkt for at fremprovokere allergi og kræft og ilderen er i forvejen disponeret for kræft?