Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ødelæg hinandens ønsker (leg)

Startet af lille_jill, 5. Juni 2009, kl. 15:35

cibatuchsi

det får du også en dag. men det du ikke ved er at det er et gammelt øg der ikke kan rides

ønsker mig torden

AlisVolatPropiis

Der kommer torden......i Guatemala...

Jeg ville ønske mænd var mere normale...

cibatuchsi

bare rolig den dag de alle bliver genfødt som kvinder vil de alle være normal.... muhahahahaha

ønsker mig så inderligt at alle ex´er bare forsvandt

AlisVolatPropiis

Alle ekser forsvinder...men tilgengæld skal du så trækkes med deres nye partnere og den tidligere svigerfamilie der bebrejder dig.... :S

Jeg ville ønske Sidney Lee opdagede han lignede en tyk teenagepige-polet-neger....og var dummere end vådt bølgepap og til grin...

KariN

Det gør han, men han forelsker sig dybt i dig og det bliver en besættelse som for medierne til at tilse dig som starfucker....

Jeg ønsker at min ferie til kreta bliver den bedste nogensinde
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Det gør den....men du skal hjem til DK igen :P

Jeg ville ønske jeg havde flere penge -.-

KariN

Det får du så, men Thlayli skider på dem allesammen så de er ubrugelige

Jeg ønsker mig en bil, der er billig og kører langt på litteren
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

*GGG* siger du bare fordi du vil have min tåsse... :P

Det får du....men famse mister sin bil og du er alt for sød til ikke at låne hende din....

Jeg ville ønske jeg havde en større fryser...

A.C

Det får du -sammen med en langt større elregning

Jeg ønsker mig guld og grønne skove:)

Fuske

Citat fra: lille_jill Dato  6. Juni 2009, kl. 15:26
Det har du heller ikke. Tør din skærm af, så kan du se at det 'blot' er en virus

Jeg ønsker mig et liv

det får du som medvirkende i en dokusoap så alle folk kan diskutere dine dårlige sider og gode sider. desværre bliver du afhængig af opmærksomheden så da serien stopper kaster du dig ud i både mulige og umulige medistunts og bliver kendt som en tabt sjæl der gør alt for fem minutters berømmelse (mest kendte stunt er foreviget på youtube med dig syngende pivfalsk på åh abe, iført balerinakostume, voksenble og med sinnead oconnor frisure og kiss makeup)

Jeg ønsker mig en havedesigner
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Barky

Kombinerer lige her A.C og Fuske's ønsker...

A.C - du får guld og grønne skove da du designer Fuske's have - desværre får du det ikke selv, og det er ikke hvad Fuske ønsker sig af haven.

Jeg ønsker mig et lille billigt, men godt rækkehus med en indhegnet have som er ilder og kattesikker. Som ligger tæt på mit arbejde og min familie og mine venner... (<-- Kill that!)

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Fuske

Citat fra: Barky Dato  2. August 2010, kl. 18:18
Kombinerer lige her A.C og Fuske's ønsker...

A.C - du får guld og grønne skove da du designer Fuske's have - desværre får du det ikke selv, og det er ikke hvad Fuske ønsker sig af haven.

Jeg ønsker mig et lille billigt, men godt rækkehus med en indhegnet have som er ilder og kattesikker. Som ligger tæt på mit arbejde og min familie og mine venner... (<-- Kill that!)

HOV sorry! ved ikke hvorfor jeg ikke kom til slutningen af tråden? piinligt  :-$
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

AlisVolatPropiis

Citat fra: Barky Dato  2. August 2010, kl. 18:18
Kombinerer lige her A.C og Fuske's ønsker...

A.C - du får guld og grønne skove da du designer Fuske's have - desværre får du det ikke selv, og det er ikke hvad Fuske ønsker sig af haven.

Jeg ønsker mig et lille billigt, men godt rækkehus med en indhegnet have som er ilder og kattesikker. Som ligger tæt på mit arbejde og min familie og mine venner... (<-- Kill that!)



Nemt....du får det, men det ligger midt ude i en sø...og der er ingen båd så du kan ikke komme derfra -men ilderne og kattene er sikre.....der er kun tre huse i rækken, din ene nabo er Ulla, og den anden Gorm....og der er ikke tilladelse til hundehold...

Jeg ville ønske at jeg havde mere energi ligenu...

Barky

Argh! Du kender mig for godt Trine!! Pis også!! *Oink Oink og lidt mere Oink*


Du føler pludselig energi strømme gennem din krop - bliver helt vildt glad af det - og hopper op i en lampe. Den rammer dit gode øje så synet sløres og du falder ned på en kniv der er ved at hugge en finger af...


Jeg ville ønske at dyrene i lejligheden ville gøre rent efter sig selv, og lave varm god mad til mig hver aften kl 19.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

(ved osiris og oasis du er et vildsvin -fnis)

Det gør de....men desværre kræver de nu løn.... :P og deres ide om god mad er daggamle kyllinger og mus med tomat og løg :P

Jeg ville ønske jeg var i form :lol: