Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dk phoenix´s Topdollar og Pl Firefox Rekin Dywan (sommer 2010)

Startet af tzari, 27. Oktober 2009, kl. 22:16


SilverDragon



tzari

#18
Til de få nysgerrige. Fire gjorde mig squ bange i nat.  Hun stressede helt vildt over buret skulle lukkes for natten. Var nødt til at rykke buret ud i gangen så det kan stå åben døgnet rundt. Hun var meget stresset men efter en times tid faldt hun nogenlunde til ro med de små og her i middags havde de alle taget på. Opdagede så noget brunt snask og ringede til en ilderdyrlæge for synes ikke den farve var helt rigtig de anbefalede jeg lige fik hende checket. Ringede så til årslev dyrehospital for dem vil jeg til at satse 100% på. De gav mig en tid med 2 timers varsel (fik også en en time efter men kunne ikke nå). Fandt en privat chaufør så vi fik kørt i sidste øjeblik og de små kunne være hjemme så hun ikke gik amok på dem i stres. Dyrlægen palperede hende og livmoderen ER helt tom og tilbage i normal størrelse. Udflåttet har ikke en kritisk lugt og farven var ved at rette sig op og hun er helt klar i blikket og aktiv "bare" stresset. Så hans teori er det bruge har været en forsinket moderkage rest eller lign. Alt var ok så vi skyndte os hjem igen. Hun patruljerede gangen og direkte ind og lægge de små til at die og så lå hun og så helt sagelig ud  Så krisen er afvæblet men nøj jeg var nervøs for hvordan hun ville reagere.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Sølvsten


Anne

Puha :( men godt du tog hende afsted, det KUNNE jo have været kritisk. Jeg er glad for at alle lever og har det godt.

Soelberg`s SUN ferret


tzari

#22
Tak for lykønskingerne
Mælken flyder fint de er nu oppe på 12,14,14,16. 2 døgn gamle :dans: Fire ligger nu pænt hos dem hele tiden efter hun fik sin frihed til at gå i hele gangen. Hvalpene bliver pænt i redekassen. Luksus mor,men så længe hun er glad og afslappet og hvalpene bliver i kassen så lad dog tossen  :lol:  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

AlisVolatPropiis


tzari

Det var 4 "små" tøser der nu vejer 16,16,17,18 gram. Der måtte nu godt have gemt sig en han i flokken  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner