Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

StarshineFerrets planer 2010

Startet af Starshineferrets, 18. November 2009, kl. 23:03

KariN

Ihh hvor dejligt :D Jeg er helt spændt på både Sara og Ann's vegne :D Sikke nogle smukke hvalpe der kommer i år :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Jeg glæder mig til at se hvad søster-Cherry kan lave af hvalpe :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

Jeg vil sige som Ann.. HUUURRAAAAAAA.... Det er da også på tide  :dans: :dans: :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

hihih yes.. about time :P Jag är lika spänd själv på at tse vad det kan bli för valpar ur den här parningen!

Starshineferrets

Nu är parningen i full gång här hemma, och om allt går väl väntas valpar kring den 24 maj.

Bilder och uppdateringar från parning, dräktighet och eventuella valpar hittas här: http://valpdagbok22010.starshineferrets.se/#home

FerretParadise

Jeg elsker det tredig billede du har taget fra parringen, hvor ser det bare morsomt ud. 8)

Ihh nu kan jeg tælle ned igen, denne gang til d. 24 maj. Det bliver bare et godt år i år, det ved jeg bare. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

I lördags gick en liten lite slempropp, igår fick hon t.om mjölk. Men ja, hittills hade jag inte känt några rörelser, vilket man så klart inte behöver, men ja, hon verkade ändå lite dräktig fram till igår kväll där hon började släpa på en leksak. Sedan tyckte jag nästan att de små knölar jag känt me rkändes som en livmoderinflammation. Vaknade för en stund sen och tittade in till henne.. inga valpar, så ja jag tänkte ringa veterinären för att få komma in. Går på toaletten.. tittar igen... och ja.. då har det kommit en valp :D
Jag får däremot absolut inte vara i närheten, tog upp valpen medans hon fick vitamin pasta... 3 sek senare flog hon ut som en huggorm... så just nu sitter jag som på nålar och funderar på om hon kommer 'äta upp den, få fler, eller få problem.

FerretParadise

Åhh en hvalp. :love: :)
Jeg håber at der kommer lidt flere hvalpe, og at alt går godt.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Vi krydser fingre og ser frem til at høre mere fra dig...  :)

Der er kommet en hvalp..  <3

lussingen

Vi krydser fingre herhjemme for, at alt går som det skal.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

så har det kommit 3 valpar, men valp nummer 2 var död... tog antagligen för lång tid för den att komma ut. Har ingen aning om hur det här kommer att gå

mette11

Åh...jeg ville også være ved at dø hvis det var mig... :( Jeg ville være et total nervevrag!

Sørgeligt med den som var død...håber der kommer en hel masse lækre hvalpe som bliver store, smukke ildere... :)

Starshineferrets

yup nervvrak it is :s I år har jag varit riktigt nojig för allt som kan gå fel.. och tur är väl det egentligen. ¤ valpar hittills, varav 1 död. Thank god for oxytocin!

holmer

Vi hepper på dig cherry:-)
Og krydser fingre for hende.

Starshineferrets