Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tilbuds-tråden

Startet af tzari, 25. November 2009, kl. 20:59

Shamua

Citat fra: Bawa Dato  3. Februar 2010, kl. 22:06
Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2010, kl. 21:51
Citat fra: Bawa Dato  3. Februar 2010, kl. 12:29
Citat fra: Rofus Dato  3. Februar 2010, kl. 09:17
Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.
Hvorfor bor jeg ikke på sjælland :'( ..
Har i ingen Maxi Zoo? :o ..
Har vi en maxi zoo  :lol:
Marianne for pokker!!! Vi har to :lol: ..
En lige hernede på Grenåvej - samme kryds som BARF butikken.
De er faktisk næsten naboer :P hahaha!
eii.. det er altså for dårligt af mig! jeg må snart lære min by at kende!  :-$

Vh. Marianne

Bawa

^ Ja det er fandme for dårligt :lol:

Julie Stuhr

Ikea har fåreskindstæpper til 179,- :)

KariN

Citat fra: Julie Stuhr Dato 10. Februar 2010, kl. 20:37
Ikea har fåreskindstæpper til 179,- :)

Orv det var billigt :D Kunne være at dyrene skulle have et :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie Stuhr

De har desuden fleecetæpper til 10 kr :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Stuhr Dato 10. Februar 2010, kl. 21:20
De har desuden fleecetæpper til 10 kr :)
Jep og de er udemærket, har selv syet køjer af dem!

KariN

Citat fra: Julie Stuhr Dato 10. Februar 2010, kl. 21:20
De har desuden fleecetæpper til 10 kr :)

Ja de er gode de flecce tæpper, jeg har et helt lager af dem :D plejer at klippe dem over i to stykker, og når de så bliver nussede efter at dyrene har sovet i dem i noget tid, smider jeg det ud og så får de et nyt fremfor at vaske det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Annika


[/quote]

Ja de er gode de flecce tæpper, jeg har et helt lager af dem :D plejer at klippe dem over i to stykker, og når de så bliver nussede efter at dyrene har sovet i dem i noget tid, smider jeg det ud og så får de et nyt fremfor at vaske det :)
[/quote]


Det er da godt nok spild af ressourcer!

Idamusen

klipper mit over i 4. ud over de 2 som er tapet fast under sofaen for at undgå lort på gulvet. mine holder længe. og er faktisk ret sikker på det bruger lige så mange ressourser om ikke ihvertfald penge at bruge nye... tænk på alt det man skader samfundet ved at vaske. jeg har ihvertfald ikke tæpper og køjer til en hel maskinfuld

Julie Stuhr

Citat fra: Idamusen Dato 11. Februar 2010, kl. 18:20
klipper mit over i 4. ud over de 2 som er tapet fast under sofaen for at undgå lort på gulvet. mine holder længe. og er faktisk ret sikker på det bruger lige så mange ressourser om ikke ihvertfald penge at bruge nye... tænk på alt det man skader samfundet ved at vaske. jeg har ihvertfald ikke tæpper og køjer til en hel maskinfuld
Så må du få flere ildere :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Idamusen Dato 11. Februar 2010, kl. 18:20
klipper mit over i 4. ud over de 2 som er tapet fast under sofaen for at undgå lort på gulvet. mine holder længe. og er faktisk ret sikker på det bruger lige så mange ressourser om ikke ihvertfald penge at bruge nye... tænk på alt det man skader samfundet ved at vaske. jeg har ihvertfald ikke tæpper og køjer til en hel maskinfuld
Jeg har rigeligt med køjer og tæpper til at fylde en vaskemaskine, men nu har vi også tre totter og en hund der sviner!
Og selvom maskinen ikk er helt fyldt får jeg ikke dårlig samvittighed ovbar at vaske for vi har købt en vaskemaskine der har et økonomiprogram der tilpasser mængden af vand og længden af vasken efter hvor mange kg. der i vaskemaskinen! Det vil sige mindre strøm og mindre af vand!

Idamusen

nu var det også bare i forhold til ressourcer for mit vedkommende. og jeg er ret sikker på det godt kan betale sig med mine kun 2 små totter. kan godt se at når man har mange så kan det bedre betale sig at vaske :)

AlisVolatPropiis

jeg køber de samme tæpper og deler dem i to og må indrømme jeg også tit smider dem ud....det kommer dog an på tæppernes tilstand..men med fire ildere hvoraf de tre af dem elsker at tilsøle sig i bakken og tit inviterer tæpperne med...så ryger de altså ud...jeg står ikke og vasker lort af et tæppe i hånden, for derefter at gå i fællesvaskeriet og bruge 13 kr for at vaske og tørre to tæpper og to hængekøjer...  :-$

De store tæpper de bruger udenfor buret får dog en tur i vasken...sammen med de hængekøjer og andet sengetøj jeg så har samlet til vask en gang hvert ca. 14 dag.

tzari

http://petsilk.dk/shop/tandrenser-dobbelt-3357p.html tandrensere med renser på begge sider kun 65 kr.

(jeg bestiller selv derfra om få dage så dem der kender mig fra fyn kan bare bestille sammen med mig og spare lidt porto ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Sølvsten