Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Thronos Rokke Àmor & Aylen 2010

Startet af Starshineferrets, 20. December 2009, kl. 19:19

Eliza

øv hvor er det ikke fair at tage en gammel tråd op når der ikke er noget nyt  :lol: Jeg fik jo helt ondt i maven af spænding og så er der ikke sket noget.. øv..  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 12. Maj 2010, kl. 12:54
Nope... so far nothing... tror hon planerar att vänta tills valparna är leveransklara innan hon föder fram dem :s
Så er hun godt tosset, for så må de være pænt svære at få ud. :lol:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hun ER tosset... hun bor jo hos mig :P

SUUUCK aylen sover.. å sover .. å sover... trotts att hon slemmat, har svullna mjölkkörtlar och valparna säger att dem vill UUUT

KariN

Sara: Så må du prikke hende lidt på maven :D det kan være det sætter gang i det.. Ej det mener jeg selvfølgelig ikke, men jeg håber da snart at der sker noget :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Sara: Kan du i det mindste ikke trampe og larme lidt rundt omkring hende, så hun i det mindste vågner og måske kommer i tanke om, at hun skal føde nogle søde hvalpe til os der ikke kan vente mere  :lol: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

hehehe jeg gör allt jeg kan men hun er toootaaalt ligeglad :P Tror ikke hun aner at det faktiskt skall ske noet snart :P

Starshineferrets

första valpen född :D En liten prinsessa!

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 12. Maj 2010, kl. 19:54
första valpen född :D En liten prinsessa!
HOPPER RUNDT   HOPPER RUNDT... :danser:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ännu en liten prinsessa är född :D

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Starshineferrets


FerretParadise

3 prinsesser. <3
Jeg får da noget at vælge imellem. :D
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhhh så skete der endelig noget :dans:
Jeg krydser fingre for både mor, madmor og hvalpe (krydser også fingre for at Ann ikke får et hjertestop med al den begejstring hun udviser :fnis: :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

4 prinsessor :D
Tackar :D haha ja.. Ann roooooligt :D

Starshineferrets