Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dyrlæge i Aalborg?

Startet af Anne, 31. August 2010, kl. 15:24

PiaLyng

hvis det ikke skulle være i aalborg er der Sulsted dyreklinik :)..

Anne

Jeg skrev til begge dyrehospitaler og Aalborg dyrehospital skriver selv at de ikke har mest erfaring, derfor jeg valgte det andet. De har dog noget erfaring på aalborg dyrehospital, men ikke så meget som city syd, efter hvad de selv siger.

dejligste

Hmm okay jamen det kan også være jeg har misforstået, eller byttet om på Aalborg dyrehospital, og på det ude i syd..
Jeg ønsker bare et sted hvor de har erfaring med ildere, for det gør mig tryg..
Jeg har jo ingen erfaring med dyrlæger herovre, for jeg har ikke haft dyr mens jeg har boet her, men da jeg boede i Kbh, brugte jeg enten jagtvejens eller Fasanvejens Dyreklinik.
Så jeg skal jo til at begynde helt forfra med fortrolighed osv.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Det skal jeg også, har kun været afsted den ene gang mens jeg har boet her. men jeg tror altså også at Aalborg dyrehospital er dygtige, de ser vist bare ikke så maneg ildere som city syd (tidligere hobrovejens)

Anne

#34
Så er Honda blevet syg og jeg har været på Aalborg Dyrehospital. Ville egentlig have været ude på city syd, men det andet ligger i cykelafstand og tager ikke en time med en masse forskellige busser. De havde travlt så vi kunne ikke få en tid, men vi kunne komme ud og vente i venteværelset indtil der blev et ledigt øjeblik. Jeg synes ikke det var så galt med ventetiden og de var meget søde derude. Jeg kan også godt lide at deres venteværelse er delt op i hunde og katteafsnit så man ikke skal sidde med sin ilder over ved store hunde. Jeg mødte Dolly derude, det var rigtigt dejligt at blive modtaget med et kæmpe smil af hende.

Alt i alt var jeg godt tilfreds med behandlingen og prisen var nok det samme som på citysyd, altså i den dyre ende i forhold til hvad jeg er vant til.

Men ingen klager herfra, så nu har jeg da 2 steder jeg kan bruge når der er noget, og det er dejligt nok at det ene er indenfor en afstand hvor jeg kan cykle (selv om det er op af bakke hele vejen og honda stod bagpå i en kasse der var godt bundet fast og kradsede på min bagdel!).

Nåja, lige et plus. De fandt noget ildervenligt antibiotika der ikke smager af bæ! har før haft en ilder på baytril og det orker jeg bare aldrig mere, så det var dejligt at få noget med hjem som faktisk kan lokkes i Honda.

Nu håber jeg bare virkelig at han bliver rask til næste uge.... ellers kan han jo ikek komme hjem til Ammi :S

Palle

Er et af disse det samme som Dyrehospital 9000? Ellers kan jeg bekræfte at også de behandler ilder. Min ven Jon Kold er dyrlæge der og han behandler gerne eksotiske dyr og er glad for i hvert fald min ilderdreng.

Anne

Nej det er ikke det samme. Jeg har ikke været på 9000 og heller ikke hørt hverken godt eller skidt om dem

Palle



Han har også behandlet ildere på stedet.

Jon kan virke lidt fjern eller kølig. Det er han ikke.