Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad har du drømt i nat?

Startet af Sølvsten, 15. September 2010, kl. 11:51

Sølvsten

I nat drømte jeg at vi var i Tyrkiet og fandt et sted hvor man kunne købe dyr. Dyrerne havde det ikke så godt og vi valgte at købe 2 ilder og 2 små hunde. Da vi skulle hente dem kunne vi kun få den ene hund. Vi begyndte at skændes med dem men der var ikke noget at gøre. Vi gik tilbage til hotellet og jeg ville ha alle 4 dyr med mig. Min søster og hendes veninde ville hjælpe os men da de fandt ud af hvilke mennesker det var der havde solgt os dem ville de ikke alligevel. Så kontaktede jeg en guide, en lille meget ung fyr, der sagde at de desværre havde haft mange problemer med de folk. Han ville dog gerne hjælpe og fik lavet en aftale med dem om at vi kunne få vores dyr. Imens dette sker står Max og kigger på nogle kakler som han altså skal ha de koster kun 10.000 kr stykket og jeg bliver lidt småmopset for det synes jeg ikke vi har råd til. Men han køber dem alligevel. Dyrerne så jeg aldrig for så vågnede jeg.

Shamua

Jeg havde middag med ildermennesker i nat?! hehe.... Måske var det hannes træf??? hmmm

Vh. Marianne

Sølvsten

Jeg drømte at Barky sad i et kæmpe gnaverbur og så var der en herinde fra der spurgte hende hvorfor der rendte et marsvin rundt på badeværelset. Så svarede hun med et kæmpe smil jeg kunne altså ikke lade være med at købe det.

Julie Stuhr

Jeg drømte jeg var på en folkeskole/hospital. Det var meget mærkeligt. Og der var fyldt med syge spædbørn og unge fyre der lavede ballade. Og pludselig var jeg ved at miste barnet og det var en meget dum drøm. Men ikke sådan en hvor man vågner badet i sved  :S

Mewz

At jeg blev fyret og angrebet af rotter. Ad. :(
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Barky

Citat fra: Sølvsten Dato 12. April 2011, kl. 08:13
Jeg drømte at Barky sad i et kæmpe gnaverbur og så var der en herinde fra der spurgte hende hvorfor der rendte et marsvin rundt på badeværelset. Så svarede hun med et kæmpe smil jeg kunne altså ikke lade være med at købe det.

Hahaha!! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg drømte at Sara og jeg flyttede sammen i et over fedt hus i en skov i Sverige.
Det var sommer, og vi sad i haven og grillede, imens alle vores ildere rendte rundt og legede sammen på græsplænen.
Ilderne var ikke i snor, men de rendte ikke væk, det var bare sådan en dejlig drøm.
Ann Hillerslev.

Barky

Jeg drømte at jeg havde den mest vidunderlige blue fawn whippet hanhvalp.... Hvor deprimerende at vågne og det så kun var en drøm. :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg drømte at kokken på mit arbejde klippede mit hår, så jeg fik noget sært langt pandehår og resten blev total kort og jeg hadede det og var så sindssygt ked af det hele tiden og så gik jeg rundt med en hjelm på hovedet fordi jeg var så flov over at se sådan ud at jeg ikke ville have at nogen så mig!! :'( Total øv drøm...jeg er vist stadig ikke kommet mig over mit barndomstraume fra 3. klasse hvor jeg blev klippet helt korthåret efter min mor og mormor lokkede mig og jeg var ikke glad for at være korthåret!!  :(

Barky

Mette det var vist mere et mareridt så.. :S
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg drømte at en eller anden lærte mig teksten til den der Agnes Obel sang Riverside....det virkelig sære er at eh...JEG kan altså ikke teksten...men de sætninger jeg kan huske hun lærte mig -de er rigtige nok :S

Sølvsten

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. April 2011, kl. 15:59
Jeg drømte at en eller anden lærte mig teksten til den der Agnes Obel sang Riverside....det virkelig sære er at eh...JEG kan altså ikke teksten...men de sætninger jeg kan huske hun lærte mig -de er rigtige nok :S

Spookie!!!!!!

AlisVolatPropiis


Sølvsten

Jeg drømte den anden nat at Anne var kommet på besøg. Hun havde sine 7 ildere med. Den ene af dem havde krøller og havde et ansigt der mindede om en muldvarp. Den var simpelthen så nuttet. 15 min efter hun er kørt mod jylland igen opdager jeg at hun har glemt ilderen. Først går jeg lidt i panik og aner ikke hvordan jeg skal få fat på hende men til sidst bliver jeg enig med mig selv om at  hvis hun kan kører uden den lille skønne sag har hun heller ikke fortjent den og jeg gør intet for at fortælle hende det. he he sådan bliver man lige en ilder rigere.

Anne