Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Rubina og Angoraferretrys Toruk Macto Na'vi 2011 (aflyst)

Startet af Shamua, 28. Oktober 2010, kl. 00:00

Shamua



Hvalpene vil være hos Cilleborgs Ilder. www.cilleborg-ilder.webbyen.dk

Rubina er en sød lille kælen albino tæve med angora i linjen. Hendes mor er pastel - mitt og hendes far en standard, og begge er fra 2008.
Farfaren er standard og farmoren er Pastel.

Macto er angora albino og har en lidt længere stamtavle. Hans forældre er fra 2008 og det var deres andet kuld. Morfaren er fra 2007 og mormoren er fra 2005. På morens side er det standard med enkelte aftegn og på farens side er det silver med og silver-mitt og en enkelt standard.
Macto er også en dejlig dreng med et fantastisk temperament og har en god størrelse.

Rubina er født d. 05.07.2010 og Macto er født d. 16.04.2010. Det er første parring for begge dyr, og vi forventer ikke det helt store fra denne parring.

Af farver forventer vi albino, men der er chance for andre almindelige farver. Der kan også komme angora.

Vh. Marianne

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

Glæder mig så inderligt meget til at se hvalpene, hvis der kommer nogen :love:

Lena og Peter

Jeg tror det bliver nogle rigtig smukke hvalpe...  :love:

Stubba

Glæder mig også til at se hvad der kommer til at ske (:
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Denne parring bliver ikke til noget i denne omgang :)

Vh. Marianne


Shamua

Der skete lidt rokeringer i parringerne her i jylland da der manglede en han i brunst :)


Vh. Marianne

Cille

Det har den nu været stykke tid :fnis:
Og der har i mellem tiden nu også været snak om anden tæve han skulle på her hos mig :fnis:
Men jeg står jo ikke om "mangler" hanner på den måde, og parringerne skulle jo netop laves om fordi andet blev aflyst.

Soelberg`s SUN ferret


ellers en skam. Tror det kunne have blevet nogle lækre albinoer <3

Shamua


Vh. Marianne