Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Starlight Malou og Pixel Lionheart 2011

Startet af cibatuchsi, 19. Februar 2011, kl. 15:32

cibatuchsi

Vi har valgt at lave endnu en parring og denne kommer at være mellem vores Malou og Pixel fra Dark crystal ferret.

Starlight Malou



Starlight Malou er født den 4 juni 2008 og er fra en privat opdrætter,
Hun er vildtfarvet og noget så køn.
Malou er alfa hunnen i flokken herhjemme, og den første der irettesætter nyankomne.
Hun er en skøn lille puttetøs der er noget så nysgerrig.
Dette bliver Malou´s sidste kuld og vi glæder os meget til at se hvilken smukke skabninger der kommer ud af denne parring 


Pixel Lionheart



Pixel er venligst udlånt af Maria og Robert fra Dark crystal ferret og der kan læses mere om ham her: http://crystalferret.webs.com/
Pixel Lionheart kommer fra en Hollandsk opdrætter der kalder sig R. Winjest .
Pixel er smuk Albino Angora.
Alle dyrene i Pixels tavle er udelukkende fra denne opdrætter, og derfor er der heller ingen indavl eller dyr vi kender i hans tavle. Pixels mor var Silver ½ Angora og hans far var Vildfarvet Angora.
Pixel er en smuk og dejlig dreng. Han er født den 29/4 – 2010.
Pixel er en rigtig bamse dreng på over 2 kg. Han er meget kontaktsøgende og vil meget gerne snakke og kæle. Men Pixel er  en sød og kærlig dreng. Han er en legesyg dreng.

Hvalpe fra dette kuld vil blive solgt på kontrakt og med stamtavle.
Der vil kun blive solgt ud til kæl fra dette kuld.
Fra dette kuld forventer vi albinoer og vildtfarvet og der kan forkomme angora´er.

Hvalpene vil koste

Kæl: 2500kr

Udenfor DK:

Kæl : 3000kr

Se mere på vores hjemmeside www.olsen-gullfoss.dk
Spørgsmmål kan stilles på olsens-ilderopdraet@live.dk

er du int. i en hvalp fra dette skønne par så skriv et par linjer om dig
selv og om hvad du kan tilbyde hvalpen.

Hvalpe har pas og rabbies vaccine når de bliver solgt til udlandet.   

Dette følger med hvalpen:

Vaccine (Febrivac dist)
Købekontrakt.
Sundhedstjek.
Chip.
Stamtavle.
CD med billeder fra den første tid.
Vægtskema.
Stof eller lign med duft af mor.
Hængekøje.
Mad til den første tid.

Dark Crystal Ferret

Ih jeg glæder mig bare sådan til at se hvad disse to kan præsterer af hvalpe :dans: Og er spændt på om i får nogle angora hvalpe imellem :love: det kunne godt nok være sjovt hvis der gjorde.
(Glæder mig også til Twillight 1 når jeg kommer på besøg med Pixi)

cibatuchsi

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 19. Februar 2011, kl. 19:31
Ih jeg glæder mig bare sådan til at se hvad disse to kan præsterer af hvalpe :dans: Og er spændt på om i får nogle angora hvalpe imellem :love: det kunne godt nok være sjovt hvis der gjorde.
(Glæder mig også til Twillight 1 når jeg kommer på besøg med Pixi)
skal vi ikk sige twilight 1-2 og 3 ;)
ja jeg også meget spændt på hvad der kommer ud af denne parring. men de kan kun være lækre med de forældrer :)

PiaLyng


Dark Crystal Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato 19. Februar 2011, kl. 19:33
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 19. Februar 2011, kl. 19:31
Ih jeg glæder mig bare sådan til at se hvad disse to kan præsterer af hvalpe :dans: Og er spændt på om i får nogle angora hvalpe imellem :love: det kunne godt nok være sjovt hvis der gjorde.
(Glæder mig også til Twillight 1 når jeg kommer på besøg med Pixi)
skal vi ikk sige twilight 1-2 og 3 ;)
ja jeg også meget spændt på hvad der kommer ud af denne parring. men de kan kun være lækre med de forældrer :)

Jo da 1,2 og 3.. det lyder bestemt bare meget bedre. og så på en ordenlig skærm  :dans: :fnis:

Men ja, tror også kun det kan blive smukke hvalpe, med de her to forældre. vi har jo flere eksempler på hvad Malou kan lave af smukke hvalpe, så der er ingen tvivl om der kommer nogle fine nogle tror jeg  :love:


Shamua

#6
Jeg vidste ikke der var angora i Malou, men NICE! Hepper selvfølgelig på albino angora  :dans:

Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Shamua Dato 20. Februar 2011, kl. 14:27
Jeg vidste ikke der var angora i Malou, men NICE! Hepper selvfølgelig på albino angora  :dans:
skriver også der kan forkomme angora da vi ikke er 100 på om der måske er angora i hende længere ude. men vi forventer ikke angora. kun korthåret. men ja man kan jo aldrig vide sig sikker

katja74

Mmmm.... tror det bliver nogle LÆKRE hvalpe  <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Louise V

Den havde jeg alligevel ikk gættet  ;)

Men jeg glæder mig godt nok til at se de smukke hvalpe der kommer derfra  :fnis:

cibatuchsi

Louise nej det der ikke mange der havde. ;)

katja ja de bliver lækre. det er vi også overbevist om :)

Lena og Peter

Det bliver spændende og se hvad der kommer af små totter.. :)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 20. Februar 2011, kl. 16:42
Det bliver spændende og se hvad der kommer af små totter.. :)

Jamen jeg er faktisk også meget spændt på hvad der kommer ud af det. Normalt er det jo Albino og Standart Malou får. Men mon der kunne ligge nogle angoa gener gemt et sted i hende. Ved især Steffen efter hans møde med Tjalfe har drømt lidt om at få en angora. Så håber da det lykkes at Malous sidste kuld kan give dem det også.. nu må vi se, vi sidder om ikke andet klistret til skermen når de første hvalpe billeder begynder at poppe op fra dette her kuld, det er helt sikkert  :dans:

lille_jill

Husk at få rettet på hjemmesiden, der står på forsiden at i kun bruger korthår :)

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato 22. Februar 2011, kl. 17:55
Husk at få rettet på hjemmesiden, der står på forsiden at i kun bruger korthår :)
skal vi nok huske.