Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Starlight Malou og Pixel Lionheart 2011

Startet af cibatuchsi, 19. Februar 2011, kl. 15:32

LordDoom

Pixel er nu en heldig dreng. To damer på et år!! Tror micko er misundelig nu :fnis:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

cibatuchsi

i dag er hun på 17 dag siden første parring og vægten siger + 75 gram. :)

Line


cibatuchsi

Fødslen endte i et kejsersnit da Malou ikke selv kunne få gang i sine veer ordenligt. Noget man tit ser når tæven venter 1-3 hvalpe.
Malou havde kun en hvalp i sig og nogen rester af en moderkage(nok en hvalp der er gået til meget tidligt i forløbet) der lå ved indgang/udgangen og spærrede for at hvalpen kunne komme ud.
Hvalpen var desværre død da den kom ud. men i det mindste har vi stadig Malou. <3

Line

Nej hvor forfærdeligt!! Godt der ikke skete jeres pige noget!

AlisVolatPropiis

Nej hvor skrækkeligt :( jeg føler virkelig med jer! Godt Malou er ok pyha...stort kram til hele familien :(

Ferretmania

Stakkels Malou,men godt at hun er ok..

FerretParadise

Dette er bare så skide sørgeligt, men det vigtigste lige er selvfølgelig, at Malou er okay.
Kys hende fra mig.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det er bare så kedeligt...  :( Men jeg er glad for at høre at Malou er okay.. :)

Pickpocketsferrets

Beklagar det som hänt.  :'( Tur att Malou har allt okej trots omständigheterna! Kram! <3

KariN

Det er noget rigtig møg, jeg har tænkt meget på jer og på jeres søde pige de sidste par dage.. Men som de andre også skriver så er det vigtigste at Malou har det godt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

Tusind tak alle sammen.
ja det aller vigtigste er at Malou har det godt.
Hun står her i stuen og bliver vist forkælet en del ;)