Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Angora banden og så ham der ikke er det :)... 8 uger

Startet af Cille, 14. Juli 2011, kl. 21:08

Cille

Jeg UNDSKYLDER på forhånd at spamme...for der er en del billeder idag, og de ligger meget blandet.
De er desværre ikke så gode,så derfor har jeg taget lidt flere med... og som andre der har haft hvalpe ved...ja så er det næsten umuligt at få billeder af dem i den her alder....nogen er værre end andre.
Dagens grin er så at Nitten er lavest i vægt...han bliver en lille lort :fnis:
Vægt:
Karisma: 343g
Milo: 496g
Nitten: 334g
Nigel: 426g
Gabriel: 456g (han er muligvis ikke solgt, da folk har probllemer i år med at svare tilbage :fnis:)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

Amazing Ferret


Dark Crystal Ferret

Kan kun være enig med dig Erika.. Hun har godt nok det mest nuttede ansigt den pige <3
De er godt nok blevet store nu.. sikke dog tiden går.
Men syndes det er nogle dejlige billeder du har fået af dem. Rigtig smukke alle sammen  <3

Cille

Det ikke kun hendes ansigt der nuttet...alt ved hende er nuttet :love:
Men tak...selvom jeg var lidt træt af billederne ikke blev som jeg synes de skulle være :fnis:

Chanette

Gabriel..... Åh, hvor har jeg dog bare savlet over ham, og at læse han muligvis ikke er solgt..... Jeg vil, jeg vil, jeg vil sååååå gerne, ja jeg vil så..... Men manden min, syntes to er nok.... Tre er sq da meget bedre, prøvede jeg at sige, men huuuuulk, den gik sq ikke....  :(

Julie

Nuuuuuuuurh! De er simpelthen bare SÅ skønne! <3

Shamua

Hvor er de bare skønne! Lækre hvalpe <3 Orv, Titania er da blevet slank er hun ikke? :)

Vh. Marianne

Cille

Chanette.... så må du jo bare håber køber svarer mig,for så det problem jo løst :fnis:

Tak Julie, og ja de meget skønne...dog synes jeg de er lidt små i år.... men ja det her år er underligt :S

Shamua... Tror bare det heldige billeder af hende,for synes nu stadg hun er ret fed, og har hængevom :fnis:
(tror bare det fordi patterne svinder ind hun ser lidt tyndere ud)

Shamua

Hehe okay, ellers kan det også være fordi at sidst jeg så hende var hun fødende :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvor ser de søde ud.. Og jeg synes da billederne er gode.  :) Der er jo gang i den.  :lol:
Ja det er næsten umuligt at tage billeder af hvalpe i den alder, jeg synes selv det er et helvede.  :lol:
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Vi er flere der håber den køber tager sig sammen!!! :lol: NU! :P

rikki

Såååå fina allihopa!
Men Karisma och Nitten.... <3 <3 <3 <3 <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Cille

Citat fra: FerretParadise Dato 15. Juli 2011, kl. 08:52
Hvor ser de søde ud.. Og jeg synes da billederne er gode.  :) Der er jo gang i den.  :lol:
Ja det er næsten umuligt at tage billeder af hvalpe i den alder, jeg synes selv det er et helvede.  :lol:

Tak :D... jeg synes også det et helvede i den alder, og lige som man tror det lykkes,så laver de noget andet, eller springer på mig eller på cam.
Så jeg tog jeg ved ikke hvor mange og på auto, og håbede så på at bare lidt af dem så ok ud

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. Juli 2011, kl. 13:55
Vi er flere der håber den køber tager sig sammen!!! :lol: NU! :P

Hehe...kan jo også være der nogen der håber på at køber netop ikke tager sig sammen :fnis:
Men kan godt regne ud det må være "Trine - tortur" at han måske er ledig :D.

Citat fra: rikki Dato 15. Juli 2011, kl. 14:54
Såååå fina allihopa!
Men Karisma och Nitten.... <3 <3 <3 <3 <3

Helt enig :D.

AlisVolatPropiis

Og vi ved jo alle trinetortur er forbudt! suk...og jeg der ellers er så sød og nuttet :lol: ok den maske kan jeg ikke holde :P

Men jeg synes godt nok han er en fin fin fin silverdreng -såååk....mig og mine dumme principper :X

Lena og Peter

De er bare blevet nogle rigtig chamerende totter...

Hold kæft jeg synes Nitten er dejlig..  :love: