Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Noccalula Ferrets parringsplan 2012

Startet af CMS, 28. Februar 2012, kl. 13:20

CMS



Af denne parring forventer jeg albinoer med god bygning og fantasktisk kælepotte-temperament :)

1.000 tak til Daisy & Steffen Olsen samt Aija Kouhi for at give mig muligheden for at låne Tomsk <3
Mange hilsner Christina

CMS

Jeg kan tilføje, at Java er meget tæt på at være parringsklar. Jeg forventer at parre hende indenfor en uges tid - ihhh, hvor jeg glæder mig <3 <3
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Uha uha altså, dette er virkelig en meget lækker parring.
Jeg har jo ønsket mig en albino i flere år, så måske jeg skulle lade mig friste....

Ihvertfald så glæder jeg mig til at følge hvalpene på tætteste hold.

<3 <3 <3
Ann Hillerslev.

KariN

Jeg syns virkelig det er en tarvelig parring at lave ;)

Det bliver nogle skønne skønne hvapser og nøj hvor jeg skal holde mig selv i ørerne :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

Som jeg har skrevet i rygte tråden...ja så du jo bare dum :fnis:
Nu du så bare mere dum at lave sådan en fin parring....skam dig  :P :fnis:

lussingen

Jeg er sikker på at de hvalpe der kommer, de bliver lyserøde med bævernylon på maven :X ja, misundelse er en grim ting, og jeg er meget grim lige nu :-$
Det bliver helt sikkert nogle vidunderlige hvalpe der kommer ud af denne parring <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Mette...tror du ikke christina ville lave lyserøde hvalpe hvis hun kunne?!!!!!!

Det er en skøn parring skat :) og jeg glæder mig til du minder mig om jeg IKKE skal have hvalp i år <3

CMS

Citat fra: Cille Dato 28. Februar 2012, kl. 17:55
Som jeg har skrevet i rygte tråden...ja så du jo bare dum :fnis:
Nu du så bare mere dum at lave sådan en fin parring....skam dig  :P :fnis:

Alt hvad jeg gør i denne verden, gør jeg for at genere dig og KUN dig, Hanne <3  :lol:  :lol:

Citat fra: lussingen Dato 28. Februar 2012, kl. 18:42
Jeg er sikker på at de hvalpe der kommer, de bliver lyserøde med bævernylon på maven :X ja, misundelse er en grim ting, og jeg er meget grim lige nu :-$
Det bliver helt sikkert nogle vidunderlige hvalpe der kommer ud af denne parring <3

Griner Højt! Jeg tænkte også med det samme - DET ER SGU DA IKKE SÅ SLEMT :P :P

Som du selv sagde sidst, er jeg nu også sikker på, en lys lille (eller lyserød) tæve ville passe skide godt ind i din mørke flok  ;)

Mange hilsner Christina

lussingen

Trine: Jo det tror jeg faktisk hun ville :fnis:

Christina: ja, det er en farlig tid. Og denne parring gør det bare ikke nemmere!!! Jeg kan lige se sådan en lille lys trold hoppe rundt blandt min mørke flok :love:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Louise V

sikken en skøn parring :D glæder mig godt nok til og se de hvalpe  <3

CMS

Mange hilsner Christina

FerretParadise

Det bliver bare sådan nogle smukke hvalpe, som jeg glæder mig meget til at følge på tætteste hold.  <3
Ann Hillerslev.

CMS

Java's hvalpeløbegård er nu klar, og der er kun 1,5 uge til termin <3

Java har fået sig en god rund mave, og jeg er super spændt på at se, hvad den gemmer på!
Mange hilsner Christina

CMS

Slimproppen gik i morges - jeg håber dog, hun venter 2-3 døgn med at føde, da det er liiiige tidligt nok efter min mening. Javas mor fødte på dag 40 begge gange, og alle hvalpene klarede den, så mistænker Java for at kunne finde på at føde før tid også.
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Ja hun må lige samle benene et par dage.
Ann Hillerslev.