Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Galaxys planer 2012

Startet af sitrus, 3. Marts 2012, kl. 13:32

sitrus

Hjemmesiden er nå oppdatert med planene for 2012 med bilder av de kommende foreldre.

adressen er www.galaxyilder.com

sitrus

Da er paringen gjennomført, så nå er det bare å vente å se om det kommer valper mellom 26. og 29. april

the bird

Citat fra: sitrus Dato 23. Marts 2012, kl. 13:54
Da er paringen gjennomført, så nå er det bare å vente å se om det kommer valper mellom 26. og 29. april


uuhh, det lyder spændende, syntes godt nok at det er imponerende at Miilos oldemor blev over 13 år, det er godt nok noget af en levealder for en ilder  :dans:

sitrus

Ja, må si jeg er veldig fornøyd med å få låne avkom etter en såpass gammel ilder. og for en hærlig behagelig gutt å ha med å gjøre. hvis valpene blir lik sin mor og far blir de godt egnede førstegangsildere :)

sitrus

Liten oppdatering. I dag har vi vært på ultralyd (Amaranth fikk mistenkelig grønn utflod som jeg gjerne ville sjekke ut, og dyrlegen mente da at vi måtte ta ultralyd for å få sjekket at alt var bra med mor og barn). og der var det definitivt valper ja! Vi så veldig tydlig 3 valper, men magen var full så han mente det var en del fler. Det var så spennende å få se valpene på en liten førpremiære. De var så aktive så nå gleder jeg meg bare til de kommer ut om en ukes tid :)