Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julie og Bounty Armani (2009)

Startet af Winther Ilderen, 10. Marts 2009, kl. 00:33

Winther Ilderen

Julie og Bounty Armani er blevet forældre til 3 små hvalpe som ser virkelig fine og velskabte ud, er ikke sikker på fødslen er færdig. Køn vægt osv må vente til i morgen eller senere, lige nu vil jeg bare fortælle at årets førstelevedygtige hvalpe er født hos Winther Ilderen

Winther Ilderen

Det ser ud til det blev til de 3 og ikke flere i kuldet.

Julie


Malene

Ihh, tillykke med dem! :D Glæder mig til at se hvalpebilleder :love:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Winther Ilderen

Årets første kuld hvalpe født 09-03-2009














Soelberg`s SUN ferret


tillykke med de små bebser. Hvor ser de fine ud da

Winther Ilderen

Tak til Julie, Malene og Soelberg's Sun for jeres hilsner til årets første kuld.

Vi har lige været ved dyrlægen i formiddag ,Julie blødte og jeg var lidt utryk syntes jeg kunne mærke en hvalp mere i hende så fik taget kranie rgt. billede. julie fik en sprøjte for og stimulere mælken samt hvis der mod forventning skulle være en efterbyrde der ikke var født vil den så løsne sig. Blødningen er normal, og der er ikke flere hvalpe, det var hendes livmoder jeg kunne mærke. Men hellere en gang til dyrlægen, end en for lidt.

Mor og hvalpe har det fint og de sutter alle 3


tzari

tillykke. Har du billeder af den heldige far  :)

Lige et venskabeligt råd: første 3 uger så tag kun billeder i reden hvor moderen ligger hos hvalpene det andet stresser hende rigtig meget og så kan man risikere hun frastøder hvalpene, direkte dræber dem eller ikke får lagt nok mælk ned. Hun kan også risikere at skade dem når hun hurtigt prøver at få dem i sikkerhed.  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen

Vil ikke tage for mange billeder nu her, det er til ære for jer dem her.
Skal nok lade være og tage billeder som ikke er i reden, tak for rådet.
Finder lige et billede af Bounty Armani som er faderen

Winther Ilderen


Emmadyhr

Kan du se om der er angora imellem? :)

lille_jill

Åh... din snyder altså! De er da for dejlige..

Winther Ilderen

Maria nej kan jeg ike se i nu, er ikke så god til og se det

Tak Jill, er rigtig glad  :)

PiaLyng

Tillykke til fadern, moderen og opdrætter  :dans:.
og tillykke med deres fødselsdag igår :P

Winther Ilderen