Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sigi 5 år

Startet af mette11, 19. Juni 2012, kl. 11:02

mette11

I dag bliver min fantastiske, dejlige, smukke pige 5år. Desværre er vi ikke hjemme til at fejre hende, da vi er på Rømø (mange til bonde-ø skal man da lede længe efter! :X). Men jeg håber Sigi får en dejig dag alligevel og vi glæder os til at komme hjem og forkæle hende lidt mere.

Utroligt at tænke på at det snart er 5år siden vi hentede hende hjem. Sigi var en lille møgunge med sin helt egen mening om tingene - og det er hun sgu stadig. Lille, men med stor personlighed! Hun har virkelig sine egne meninger om hvordan tingene skal være og gøres. Sigi har altid ville være boss, men det gik ikke alle de år hun boede sammen med Marius, men nu er hun uden tvivl den helt store boss i ildergården som styrer med hård pote  :P.
Sær sovesteder og stillinger er Sigis speciale og det sker meget ofte at hun bliver væk, da hun seriøst lægger sig de særeste steder. Tossede svensker! Sigi er altid klar på at tæske Elmer en omgang og fortælle Mallow hvor hun må sove og især hvor hun IKKE må sove - man skal jo holde dem nede, så de kender deres plads og ved hvem der bestemmer! Skide være med om Sigi selv vil være der. Bestemme det vil hun! Sigi er også en meget glad pige som også formår at fjolle utroligt meget - tit så meget så vi ikke kan andet end at sidde og grine af hendes tosserier. :P

Desværre er jeg ikke hjemme og kan derfor kun lige sætte nogle få billeder ind her. Så det blev til lidt blandede billeder som lå på nettet. Men så kan alle, der ikke ved det, jo også se hvor smuk og dejlig hun er  <3 Magen til fantastisk lille pige skal man virkelig lede længe efter. Jeg håber at vi får rigtig mange år sammen endnu  <3












KariN

Stort tillykke med jeres smukke pige <3 hun er helt i en kategori for sig selv.. Lige fra sære toilet vaner til hendes bud på pels-moden hvert år når hun skifter pels :lol:

Man kan ikke andet end at holde af hende, hun er så sindssygt smuk og en rigtig sød og kærlig pige..

Jeg håber i får mangle flere gode år sammen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Stort tillykke med hende.  :)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Stort tillykke med Sigi  :tillykke:

Sølvsten


Cille


lussingen

Tillykke til fjollede Sigi :)

I dagens anledning synes jeg du skal skide på enten dvd-afspilleren eller spisebordet, DET er humor :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng


Julie

Stort tillykke med hende :)

katjap


Chris-niko


Nanna

Kæmpe tillykke smukke Sigi!! :D  :dans:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

mette11

CitatI dagens anledning synes jeg du skal skide på enten dvd-afspilleren eller spisebordet, DET er humor
Det er ganske muligt at hun gør det - men jeg er desværre ikke hjemme til at se det  :( :( :( Dog bliver det ikke dvd-afspilleren, da den er flyttet til Sigi-sikker højde nu!!

På Sigis vegne takker jeg for hilsnerne  :)

Lena og Peter


Eliza

Tillykke med din lille pige :) Hun er en meget stor ilderpige i en lille ilderpiges krop  :lol:

(håber I nyder ferien ;) )
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.