Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeg vil gerne se..

Startet af tzari, 25. Marts 2009, kl. 23:18

AnneME

hehe, var lige ved at blive bange  :P

det var sjovt at hannibal bare kom bagfra og overtog for Dexter, han nåede ik så helt så meget som jeg ønskede, han vil heller have barf :)

Stubba

Citat fra: AnneME Dato  5. September 2010, kl. 16:58
hehe, var lige ved at blive bange  :P

det var sjovt at hannibal bare kom bagfra og overtog for Dexter, han nåede ik så helt så meget som jeg ønskede, han vil heller have barf :)

det var ikke for at gøre dig bange :P jeg har bare aldrig set det før. Hehe.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Jeg synes AD er elendigt til at fede en ilder op med, der er jo ikke ret meget fedt i.
Men det er super godt til dyr der har været syge, eller ny opereret, for at få gang i deres mave igen.
Men så opfedningsfoder, da vil jeg ikke anbefale det.

Så ville jeg heller som Mette11 skriver, give noget godt foder med masser af protein og fedt i.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det er længe siden der er sket noget her, så skal vi ikke prøve med en let en... :dans:

Er der ikke nogle der har en ilder i sne... Eller den ilder der ser TV som vi mangler...  :-$

jean08



Jeg vil gerne se en ilder der stjæler noget.

Minority ferrets


- Willow den lille skid >.<

Jeg vil gerne se en ilder der smiler :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis


-taget af Julia Keil Beck

Jeg vil gerne se en action-helte ilder

KariN

I give you:






Jeg vil gerne se en turist ilder, Altså en ilder der er ude og se en seværdighed :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

HAHAHA...super NANO! <3

og hehe....der er da lige et Cossi billede med en seværdighed...


Jeg vil så gerne se en ilder der imiterer et andet dyr -skriv lige hvilket :P

katja74

Gær selv hvad Anton imiterer  :fnis:



Jeg vil gerne se en fritte der...... gør sig klar til VIF  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos