Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Træf i Valby d. 19/8

Startet af lille_jill, 1. August 2012, kl. 20:01

LM

Vi kommer to, uden dyr, og medbringer frugt :)

lille_jill

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 17. August 2012, kl. 21:01
Kan man være med på en "måske'er"? :) jeg ved jeg er sent ude, og jeg er endnu ikke sikker på jeg kan..

Jeg undrede mig sgu også over hvorfor du ikke havde reageret. Altså Trine! Men det er du bare :)


LM: Lyder godt :D

anjafh

uh jeg har også et problem :( jeg bliver måske nødt til at tage til lolland i weekenden.. der er sket noget tingel tangel som jeg skal hjælpe en med :/
Koko og Klunde <3

LM


lille_jill

Tusind tak for i dag allesammen :) Det var super hygge!


Undskylder lige på Chucky's vegne, han må altså have fået solstik. Ved ikke hvorfor alle bare skulle dræbes lige pludseligt :S

Volmer

Selv tak det var super hyggeligt :D


Barky

Jeg takker også! Det var kanon hyggeligt! Gode boller og god kage og godt selskab, så kan man altså ikke forlange meget mere. (Måske på nær af *lidt* køligere vejr, men det er mere generalt ment)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Selv tak jill det var virkelig super hyggeligt og hvor bor du bare SKØNT og virkelig flot! :D -tak til alle :D

lussingen

Tusind tak for en helt vidunderlig dag allesammen :) Det var bare super hyggeligt at snakke med Jer alle.

Jeg synes Chucky var verdensklasse at han sådan bed i gæsterne :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.