Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Killer Ferrets - parring 2013

Startet af lille_jill, 27. November 2012, kl. 19:57

lille_jill

De første spark <3

Og ja, jeg tuder..

Anne

Da jeg kunne se spark fødte hun meget kort efter. Men terminen må da også være nu her?

lille_jill

Kan slet lkke se det, men kan mærke det med en hel hånd på maven som er trykket blidt lidt ned,  og så kommer det med lange mellemrum :)

Shamua

Hvor dejligt Jill :D
Jeg kunne se spark en uge før Arya fødte :) ... Glæder mig til at se hvad hun gemmer på!

Vh. Marianne

lille_jill

Nu kan man se sparkene! Det ligner små orme som vil ud <3

lille_jill

Åh, hvorfor rodede jeg mig ud i det her avl? :( er så bange for at jeg gør noget galt og tror, at det smitter af på Amina, at jeg er nervøs. Hun vil have Chucky OG mig tæt på og der er ligesom begrænset med plads i løbegården. Så når jeg forsvinder ud af syne, så går der lidt tid og så skal hun finde mig og så bagefter retur til Chucky, hvor hun skal køles helt ned igen, fordi hun ikke kan slappe af..

Det eneste Amina-agtige hun har præsteret i dag var, at skide i Michaels sanda l.. hvilket han ikke opdagede før det var for sent. Det var også bare noget nær episk :lol:

Anne

I skal nok klare det Jill, Amina ved hvad hun skal gøre, og du kender Amina og kan nok mærke hvad hun har brug for. Jeg kan godt forstå du er både spændt og nervøs, men du kan ikke gøre andet end at holde godt øje med det hele og så gøre det så godt for Amina som muligt. Når hvalpene kommer er hun alligevel mest fokuseret på dem, så det er ikke fordi det bliver sådan her hele vejen (forhåbentligt ;) )

Cille

Det er en ganske almindelig opførelse at tæverne er meget hænget den sidste tid.(de fleste tæver, ikke alle)
Helst skal man putte med dem i deres seng, ellers kigger de meget trist på en når man en gang imellem skal noget andet

lille_jill


lussingen

Krydser fingre og sender masser af hep til søde Amina <3 Og selvfølgelig også til dig Jill og fødselshjælper Julia :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Daisy

Det bliver spændende jill. Håber alt går vel og du får en fantastisk oplevelse.
hilsen mig og basserne

lille_jill

Hun har allerede født i nat, daisy :) har bare kun fået det skrevet på facebook.

Der kommer en Update, skal bare lige hjem først.

Daisy

Citat fra: lille_jill Dato 13. Marts 2013, kl. 11:32
Hun har allerede født i nat, daisy :) har bare kun fået det skrevet på facebook.

Der kommer en Update, skal bare lige hjem først.
Kæmpe stort tillykke med de små, håber det gik godt :)
hilsen mig og basserne

Miss-Bjerregaard

TILLYKKE!!!! :D Det er da vildt dejligt.. Glæder mig til at se billeder af de små ! :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

lille_jill

#29
Vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge den. Men der er kommet overvågningskamera op i hvalpekassen. De er lige rykket ud af deres sovepose i dag, der blev for tragt. Så  nu er det til at se dem:

www.killerferrets.dk/webcam

Virker kun med opdateret java. Mobilversionen er utroligt ringe.