Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cilleborgs ildere's planer for 2013

Startet af Cille, 3. December 2012, kl. 00:23

Cille

Peter: NÆ :P

Men ja de skønne og du har jo også hørt dem i tlf, de små pivdyr <3

Cille

For at Hjælpe Marianne blev der rykket lidt rundt i mine parringer.
Så her er en ændret parring  :)


Simone skriver om Merlin:
Merlin er en dejlig kraftig bamsedreng der har det mest nuttede ansigt, og er fuld af liv og fjollerier. Han har en flot, kraftig bygning og en rigtig flot mørk farve, specielt i sin sommerpels. Han er meget rolig når du først tager ham op og kan sagtens finde på at falde i søvn i dit skød, og han elsker at blive nusset. Men han har meget krudt og elsker at lege med en masse båtteri.
Serbia er en lidt sky tæve, meget på vagt, men hun er også hybrid, så det er helt naturligt at hun er anderledes.
Hun kan nu godt li at nusse i kort tid, men hvis man har pasta så kan man næsten gøre det man vil (næsten kun mig, for hun er ved at åbne sig op overfor andre mennesker).
Hun kommer fra serbien og er næsten kun fra ren vildtfarvet linje, der er lidt pastel i hende.

Forventer lys - Mørk(?)vildtfarvet ud af denne parring, pastel kan også forekomme
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 2000kr
Til ulandet med alt includeret : 3500
Stamtavle : http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=7996&dbnr_hann=8669

Forventet termin omkring 21 april


Her er lige et af dem sammen

Anne


Cille

Ja hun er blevet så smuk, og meget mere "rolig" og brugen af pasta er næsten væk.
Den anden dag var jeg næsten ved at tude ,da hun sprang op i mine arme da jeg satte mine arme ned i løbegården, for at ville nusse klamydia som lige lå og legede lækker.
Tænk at man kan blive så glad over så lidt :D <3
Men det kæmpe fremgang <3


CMS

Citat fra: Cille Dato 10. Marts 2013, kl. 20:07
For at Hjælpe Marianne blev der rykket lidt rundt i mine parringer.
Så her er en ændret parring  :)


Simone skriver om Merlin:
Merlin er en dejlig kraftig bamsedreng der har det mest nuttede ansigt, og er fuld af liv og fjollerier. Han har en flot, kraftig bygning og en rigtig flot mørk farve, specielt i sin sommerpels. Han er meget rolig når du først tager ham op og kan sagtens finde på at falde i søvn i dit skød, og han elsker at blive nusset. Men han har meget krudt og elsker at lege med en masse båtteri.
Serbia er en lidt sky tæve, meget på vagt, men hun er også hybrid, så det er helt naturligt at hun er anderledes.
Hun kan nu godt li at nusse i kort tid, men hvis man har pasta så kan man næsten gøre det man vil (næsten kun mig, for hun er ved at åbne sig op overfor andre mennesker).
Hun kommer fra serbien og er næsten kun fra ren vildtfarvet linje, der er lidt pastel i hende.

Forventer lys - Mørk(?)vildtfarvet ud af denne parring, pastel kan også forekomme
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 2000kr
Til ulandet med alt includeret : 3500
Stamtavle : http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=7996&dbnr_hann=8669

Forventet termin omkring 21 april


Her er lige et af dem sammen


Som du ved, glæder jeg mig MEGET til at følge disse små banditter <3 Spændende! :D
Mange hilsner Christina

Cille

Jeg er selv meget spændt på deres afkom.
Faktisk er jeg år i år meget spændt i det hele taget på de fleste af mine parringer.
Mere end jeg plejer at være....det er lidt underligt :S... men det passer så nok til mig, for jeg er underlig :lol:

CMS

Citat fra: Cille Dato 10. Marts 2013, kl. 21:28
Jeg er selv meget spændt på deres afkom.
Faktisk er jeg år i år meget spændt i det hele taget på de fleste af mine parringer.
Mere end jeg plejer at være....det er lidt underligt :S... men det passer så nok til mig, for jeg er underlig :lol:

Det sagde du selv :P :P :lol:
Mange hilsner Christina

Cille

Citat fra: Cille Dato 12. Februar 2013, kl. 22:46


Cilleborgs Mimose & Cilleborgs Twister
Twister er udlånt af Svetlana

Twister er en stor bamse, og har et dejligt temperament. Han er også mors dreng og puttesyg.
Han kommer fra mit opdræt og der er dyr fra Tyskland,Norge og DKi hans linje.
Mimose er en pige med lidt go i, men er ellers super sød, og kan godt li at blive nusset, men det bedst når det er mor der nusser.
Hun er også fra mit avl, og der er dyr i hendes linje fra Tyskland, England og DK

Forventer pastel, og der er da en chance for albino,og vildfarvet kan der da også snige sig ind
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 2000kr & Angora 2300kr
Til ulandet med alt includeret : 3500kr & Angora 3800kr
Stamtavle http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=7877&dbnr_hann=7878


Fødte igår d 17-03 4stk drenge (en er albino)
Jeg ved ikke om der er angora imellem, da det ingen fejl er på næse som jeg kan se lige pt.
Så det finder jeg nok ud af i løbet af et par dage, eller måske første senere

Miss-Bjerregaard

Det er simpelthen den lækreste parring! Glæder mig så meget til at se hvalpene! :D<3
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Cille

Du kan da følge dem her... opdatere mere på min side på fb end andre steder... med billeder altså
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.417072458385246.1073741826.155655237860304&type=3

CMS

Suk! De er sikkert skide smukke! <3

Hanne for dælen - sikke du skyder albinoer ud! Du er da ond! :P
Mange hilsner Christina

Cille

Citat fra: Cille Dato 26. Januar 2013, kl. 17:31


Corvette Soelbergs SUN & Cilleborgs Twister

Twister er en lækker stor bamse på over 2 kg. Han er en nussetrold og elsker opmærksomhed.
Han er fra mit avl fra sidste år og der er Tysk, Dansk og Norsk i hans linje
Corvette er super sød pige, som elsker at få opmærksomhed og blive nusset.
Hun kommer herfra Dk og har pastel og vildtfarvet i linjen

Forventer pastel, ,og vildtfarvet kan der da også snige sig ind (ved held måske albino)
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 1800kr & Angora 2100kr
Til ulandet med alt includeret : 3300kr & Angora 3600kr
http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8330&dbnr_hann=7878


Født d 19, 2stk drenge og som ved Mimose er der ikke næsefejl, så jeg er nødt til at vente og se om de er angora.

Så jeg kører som altid stilen med små kuld :fnis:


CMS

Endnu engang tillykke, Hanne :) Hvad med farver, 2 pasteller?

Angora uden næsefejl er nu de smukkeste....og du ved jo, jeg synes, Twister er smuk :D
Mange hilsner Christina

Cille

Takker :D
Aner ikke med farver... min sans siger mig 1 vildtfarvet og 1pastel...ved ikke hvorfor :)
Angora uden næse fejl er det bedste, så det håber jeg da det er.... Twister har næsten ingen fejl i næsen, og Caroso som ligger i Corvette har ingen fejl i næsen.
Men jeg må jo bare vente og se hvad de er , angora eller korthår


Cille

#59
Da der jo går nogen rygter omkring Marianne er det nok også bare spørgsmål om tid før der gør om andre.
Så jeg må jo hellere lave en opdate herinde, for der har jo været terminer osv.

Rubina fødte 1.hvalp d 30 marts, men den var ikke særlig livlig og døde efter ½ døgn.
Iluna gik måske tom for hun fik noget betændelse og kom i behandling, så ingen resultat fra hende.
Klamydia fødte 4stk d 6 april, men hun var desværre dum nybegynder og glemte at varme dem hun havde født, og den eneste der levede havde hun bidt navlestreng for tæt på,så der var hul i maven og tarm var på vej ud. :(
(jeg sov da hun fødte....desværre)

Så ingen hvalpe fra nogen af dem, og de gik i løb, for at så gå ud af løb næsten med det samme.
Så ved ikke om de går i løb mere i år.

Serbia gik desværre tom, men er på vej i løb i fuld fart.
Prisme har ikke taget sig sammen til løb endnu.

Så heller ingen døde tæver her eller syge dyr, som det rygte lyder på... hvis nu altså det kommer til at gå ud over mig næste gang :P