Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cilleborgs ildere's planer for 2013

Startet af Cille, 3. December 2012, kl. 00:23

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Cille

#31
Citat fra: Cille Dato  3. December 2012, kl. 00:23

White Delight Anemone & Demien
Demien er udlånt af Svetlana

Demien er en fin dreng, og har god temperament og han er vist hans mors lille øjesten
Han kommer fra Serbien og er fra en ren vildtfarvet og albino linje
Anemone er min lille puff bold, og hun er min lille darling. hun er super sød og nusset (igen mest kun overfor mig, men hun var heller ikke håndteret da hun ankom)
Hun kommer fra en ren albino og pastel linje

Forventer kun albino (men man skal jo aldrig sige aldrig)
Hvalpene sælges kun til kæl


Pris for disse hvalpe : 2000kr
Til ulandet med alt includeret : 3500kr
Stamtavle http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8448&dbnr_hann=8693


Denne parring er igang, og forventet fødsel er omkring 4 marts.

Der vil også kommer flere rettelser i mine parrings planer, da Lucky er pillet ud af avl, da han bare ikke trives som han.
Han tabte sig voldsomt og var mega trist, og hans helbred er vigtigere for mig end at han skal indgå i mit avl.
Han har fået implantat og man kan allerede se en forandring og han er begyndt at tage på igen :D
Min plan er så lige nu at sætte Dooley på Klamydia... men ligger først billeder ind når jeg er helt sikker  :fnis:
Derudover har jeg også en til rettelse, for regner med at sætte Twister på Corvette i stedet for Tvebak
Det gør jeg af hensyn til mig selv, da jeg så kun skal beholde 1 i stedet for 2, og kan så finde den jeg synes er bedst fra de 2 parringer med ham :D

SofieLykke

skal  Klamydia & Little Lucky Sweetpie stadig have hvalpe?

Cille

Hvis du lige havde læst det jeg skrev igår ville du have haft dit svar ;)

Citat fra: Cille Dato 22. Januar 2013, kl. 15:35
Citat fra: Cille Dato  3. December 2012, kl. 00:23

White Delight Anemone & Demien
Demien er udlånt af Svetlana

Demien er en fin dreng, og har god temperament og han er vist hans mors lille øjesten
Han kommer fra Serbien og er fra en ren vildtfarvet og albino linje
Anemone er min lille puff bold, og hun er min lille darling. hun er super sød og nusset (igen mest kun overfor mig, men hun var heller ikke håndteret da hun ankom)
Hun kommer fra en ren albino og pastel linje

Forventer kun albino (men man skal jo aldrig sige aldrig)
Hvalpene sælges kun til kæl


Pris for disse hvalpe : 2000kr
Til ulandet med alt includeret : 3500kr
Stamtavle http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8448&dbnr_hann=8693


Denne parring er igang, og forventet fødsel er omkring 4 marts.

Der vil også kommer flere rettelser i mine parrings planer, da Lucky er pillet ud af avl, da han bare ikke trives som han.
Han tabte sig voldsomt og var mega trist, og hans helbred er vigtigere for mig end at han skal indgå i mit avl.
Han har fået implantat og man kan allerede se en forandring og han er begyndt at tage på igen :D

Min plan er så lige nu at sætte Dooley på Klamydia... men ligger først billeder ind når jeg er helt sikker  :fnis:
Derudover har jeg også en til rettelse, for regner med at sætte Twister på Corvette i stedet for Tvebak
Det gør jeg af hensyn til mig selv, da jeg så kun skal beholde 1 i stedet for 2, og kan så finde den jeg synes er bedst fra de 2 parringer med ham :D

Cille

Retter lige billedet med den parring der er lavet om, men har også fået taget nye billeder af Twister. de kan ses her http://www.facebook.com/media/set/?set=a.388662421226250.91198.155655237860304&type=3


Corvette Soelbergs SUN & Cilleborgs Twister

Twister er en lækker stor bamse på over 2 kg. Han er en nussetrold og elsker opmærksomhed.
Han er fra mit avl fra sidste år og der er Tysk, Dansk og Norsk i hans linje
Corvette er super sød pige, som elsker at få opmærksomhed og blive nusset.
Hun kommer herfra Dk og har pastel og vildtfarvet i linjen

Forventer pastel, ,og vildtfarvet kan der da også snige sig ind (ved held måske albino)
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 1800kr & Angora 2100kr
Til ulandet med alt includeret : 3300kr & Angora 3600kr
http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8330&dbnr_hann=7878


Her er så de sidste 2 parring jeg har planlagt.



Silver Fox Prisme & Cilleborgs Brolil Tvebak Dé Lionheart

Tvebak er min bamse og han er mors dreng, og utrolig sød (dog ikke altid sød ved andre)
Han er fra mit avl, men er fra hollandsk linje, lidt forskellige farver
Prisme er den sødeste, mest fjollet pige, og hun har det med at charme alle. Hun starter med bagholds angreb og kaster sig på folk og ligger så og ser så uskyldig ud... man kan kun elske hende
Hun er fra Holland

Forventer: Pastel, silver... måske albino

Pris for disse hvalpe : 1600kr (måske Angora 1900kr)
Til ulandet med alt includeret : 3100kr  ( måske Angora 3400kr)
http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8668&dbnr_hann=8332


Evergreens Rubina & Evergreens X-Ray

X-Ray er den dreng der aldrig bliver voksen, han er overfjollet på trods af brunst.
Han hopper, danser, båtter og leger tag fat med alle. Han er super kærlig, nuttet og en skøn han
Rubina er også meget fjollet, og elsker at lege. Hun elsker nu også at nusse, og det ligemeget med hvem, bare det er god nusning. Hun er meget venlig ilder, sød og imødekommende.
Begge er fra Danmark

Forventer det samme som de fik forrige år... vildtfarvet med masser af aftegn (andet kan også forkomme)
Ka-Tofle som jeg har og Mai som Amazing ferret har er fra det kuld.
Det var 2 meget fjollet hvalpe og lidt hyper, men det har de fra mor og far :D
Men som voksen er de noget af det meste søde man kan finde,selvom de stadig kan fjolle helt vildt

Pris for disse hvalpe : 1600kr
Til ulandet med alt includeret : 3100kr 
http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=6961&dbnr_hann=8986


Klamydia ved jeg stadig ikke helt om det er den ene eller den anden.
Men finder vel ud af det her engang når hun skal parres

Shamua

Glæder mig meget til at se Corvette og Twisters hvalpe! To dejlige dyr = 1 kuld dejlige hvalpe  <3

Vh. Marianne

Cille91

Skønne parringer, bliver også helt fristet. :p
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)

Cille

Citat fra: Cille Dato  3. December 2012, kl. 00:23


Cilleborgs Mimose & Cilleborgs Twister
Twister er udlånt af Svetlana

Twister er en stor bamse, og har et dejligt temperament. Han er også mors dreng og puttesyg.
Han kommer fra mit opdræt og der er dyr fra Tyskland,Norge og DKi hans linje.
Mimose er en pige med lidt go i, men er ellers super sød, og kan godt li at blive nusset, men det bedst når det er mor der nusser.
Hun er også fra mit avl, og der er dyr i hendes linje fra Tyskland, England og DK

Forventer pastel, og der er da en chance for albino,og vildfarvet kan der da også snige sig ind
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 2000kr & Angora 2300kr
Til ulandet med alt includeret : 3500kr & Angora 3800kr
Stamtavle http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=7877&dbnr_hann=7878



Corvette Soelbergs SUN & Cilleborgs Twister

Twister er en lækker stor bamse på over 2 kg. Han er en nussetrold og elsker opmærksomhed.
Han er fra mit avl fra sidste år og der er Tysk, Dansk og Norsk i hans linje
Corvette er super sød pige, som elsker at få opmærksomhed og blive nusset.
Hun kommer herfra Dk og har pastel og vildtfarvet i linjen

Forventer pastel, ,og vildtfarvet kan der da også snige sig ind (ved held måske albino)
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 1800kr & Angora 2100kr
Til ulandet med alt includeret : 3300kr & Angora 3600kr
http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8330&dbnr_hann=7878


Disse 2 parringer er foregået og termin på begge er omkring 19 marts

Cille

Citat fra: Cille Dato 26. Januar 2013, kl. 17:31


Evergreens Rubina & Evergreens X-Ray

X-Ray er den dreng der aldrig bliver voksen, han er overfjollet på trods af brunst.
Han hopper, danser, båtter og leger tag fat med alle. Han er super kærlig, nuttet og en skøn han
Rubina er også meget fjollet, og elsker at lege. Hun elsker nu også at nusse, og det ligemeget med hvem, bare det er god nusning. Hun er meget venlig ilder, sød og imødekommende.
Begge er fra Danmark

Forventer det samme som de fik forrige år... vildtfarvet med masser af aftegn (andet kan også forkomme)
Ka-Tofle som jeg har og Mai som Amazing ferret har er fra det kuld.
Det var 2 meget fjollet hvalpe og lidt hyper, men det har de fra mor og far :D
Men som voksen er de noget af det meste søde man kan finde,selvom de stadig kan fjolle helt vildt

Pris for disse hvalpe : 1600kr
Til ulandet med alt includeret : 3100kr 
http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=6961&dbnr_hann=8986


Forventet fødsel omkring 28 Marts

Bøllemis

Sikke nogle dejlige par! Hvor henvender man sig? Gg hvor starter køen. :P

Cille

#40
Du kan trykke på mit banner og kigge på min hjemmeside .
Eller skrive til mig herinde,og mener nu min mail også står under min profil.
Men ellers er den her hannecilleborg@hotmail.com og hvad nr man er i køen,kommer helt an på hvilken parring man har kig på.
Et  par af de parringer ,dem er der fyldt godt op efter.

Cille

Så er parring på plads med Klamydia, og det bliver Frygtløs, da Marianne igen har lavet om på mine planer :lol:
Det er da godt jeg har så mange tæver så hun kan få, det til at passe med det hele :P :fnis:
Men vi har indgået et lille fællesskab omkring de "rene" linjer, og så skal det hele jo lige passe sammen, så det bliver win win for os begge :D


Cilleborgs Klamydia & Merry-Le Petit Nordmand of Milkyway (Frygtløs)
Frygtløs er udlånt af Ferrets of Milkyway v/ Marianne Tranborg Eriksen

Frygtløs kommer fra Frankrig og er ren korthårs linje med pastel og albino i baggrunden. Han er en meget livlig dreng der elsker at lege. Han er normal af størrelse og har god muskulatur.
Han er en tillidsfuld dreng som godt kan dele kindkys ud til sine madforældre.
klamydia er en fin lille pige, og meget kontakt søgende.
Lige nu elsker hun opmærksomhed, og på vif lå hun og vred sig rundt og skabte sig,når folk kiggede ned i løbegården.
En rigtig sød og dejlig nusse pige, med masser af krudt i røven når hun lige er i pjatte humør.
Hun er næsten kun fra ren vildtfarvet linje, der er lidt pastel i hende, og hendes linje er fra England og Polen.

Forventer Mellem - Mørk vildtfarvet ud af denne parring, pastel kan også forekomme
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 2000kr
Til ulandet med alt includeret : 3500
Stamtavle : http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=7876&dbnr_hann=8454

Forventet fødsel omkring d. 7 april

Miss-Bjerregaard

Sdder virkelig og overvejer Twister og corvettes parring. Den er så vidunderlig! Men ved ikke om jeg er klar til to hvalpe :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Cille

Citat fra: Cille Dato  3. December 2012, kl. 00:23

White Delight Anemone & Demien
Demien er udlånt af Svetlana

Demien er en fin dreng, og har god temperament og han er vist hans mors lille øjesten
Han kommer fra Serbien og er fra en ren vildtfarvet og albino linje
Anemone er min lille puff bold, og hun er min lille darling. hun er super sød og nusset (igen mest kun overfor mig, men hun var heller ikke håndteret da hun ankom)
Hun kommer fra en ren albino og pastel linje

Forventer kun albino (men man skal jo aldrig sige aldrig)
Hvalpene sælges kun til kæl


Pris for disse hvalpe : 2000kr
Til ulandet med alt includeret : 3500kr
Stamtavle http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=8448&dbnr_hann=8693

Fødte 4 marts 4 stk piger hvor en var dødsfødt.
Der kom også en del tomme folikler= den kugle hvalpe ligger i.

3dage gammel (det er tush der er på dem )

Lena og Peter

HANNE!!!! NU STOPPER DU






De er altså bare dejlige.  :love: