Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cilleborgs ildere's planer for 2013

Startet af Cille, 3. December 2012, kl. 00:23

Cille

#60

Silver Fox Prisme & Little Portlee Sweetpie

Portlee er den mest bedårende ilder og med det mest dejlige væsen.
Han er mors lille snakke dreng...folk husker nok videoen hvor han snakker, og gør han stadig, bare båtte lyde i stedet for.
Han følger mig som en lille hund, og elsker alt opmærksomhed (han er halv dansk og halv engelsk)
Prisme er den sødeste, mest fjollet pige, og hun har det med at charme alle. Hun starter med bagholds angreb og kaster sig på folk og ligger så og ser så uskyldig ud... man kan kun elske hende
Hun er fra Holland

Forventer vildtfarvet og måske silver/andre farver ud af denne parring
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe med chip : 1700kr (måske angora 2000kr)
Til udlandet med alt inkluderet : 3200 (måske angora 3500)


Portlee har haft et Uheld med et fald fra trappen (ud i mellem trin og ca 1½m ned).
Lige ned på røven, og derved smuttede den ene sten lige op over pungen (der er lavet en slidske nu, under trappen. Det er et badeforhæng, så andre ikke kommer til skade).
Løfter man hans højre ben, ryger den på plads, men dyrlægen mener han måske har skadet den streng som holder stenen fast i pungen.
Derudover blev hans hale også skadet mere end den var, og han vil senere nok skulle have det stykket af halen opereret af (han mangler noget af halen i forvejen).
Bare sådan der ikke kommer en masse snak om noget det ikke er, og folk er hermed oplyst omkring det inden henvendelse


Forventet termin omkring d 11 juli

Cille

Kan lige komme med en griner...jeg går stadig og more mig over Serbia.
Mine tøser gik jo ud af løb lige efter de var gået tomme, og det undrede mig lidt, nu har jeg så fundet ud af at Serbia ihvertfald tror hun var parret op igen :lol: (hun renser ud) altså er muligheden en tæve eller kastereret han der har "parret" hende.
Så der kan komme løb igen på mine standard tøser da de måske har hvalpe/parret hinanden :lol: :lol:
Tæver med hormoner er bare underlige :lol: :lol:

Miss-Bjerregaard

Hold da helt fast Portlee ser charmerende ud. <3<3
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Cille

Det er han også, en rigtig lækker charmerende dreng.
Det var ham der da han var lille sagde sådan her  http://s99.photobucket.com/user/cille2/media/portleesnakker.mp4.html   .... han snakker/båtter stadig meget, også mere end bare normal han båtteri.
Han kan sætte i et helt båtte skrig når han ser sin madmor <3

Miss-Bjerregaard

Gud hvor er det sødt. Du har godt nok utrolig mange lækre dyr. Slet ikke misundelig.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Cille

Tak :D
Nogen gange har jeg for mange når de rotter sig sammen og laver ulykker.
Jeg har så lige fået en hvalp retur hvis det noget.... Mighty Mack fra Corvettes kuld i år

Cille

Citat fra: Cille Dato 30. Maj 2013, kl. 18:01

Silver Fox Prisme & Little Portlee Sweetpie

Portlee er den mest bedårende ilder og med det mest dejlige væsen.
Han er mors lille snakke dreng...folk husker nok videoen hvor han snakker, og gør han stadig, bare båtte lyde i stedet for.
Han følger mig som en lille hund, og elsker alt opmærksomhed (han er halv dansk og halv engelsk)
Prisme er den sødeste, mest fjollet pige, og hun har det med at charme alle. Hun starter med bagholds angreb og kaster sig på folk og ligger så og ser så uskyldig ud... man kan kun elske hende
Hun er fra Holland

Forventer vildtfarvet og måske silver/andre farver ud af denne parring
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe med chip : 1700kr (måske angora 2000kr)
Til udlandet med alt inkluderet : 3200 (måske angora 3500)


Portlee har haft et Uheld med et fald fra trappen (ud i mellem trin og ca 1½m ned).
Lige ned på røven, og derved smuttede den ene sten lige op over pungen (der er lavet en slidske nu, under trappen. Det er et badeforhæng, så andre ikke kommer til skade).
Løfter man hans højre ben, ryger den på plads, men dyrlægen mener han måske har skadet den streng som holder stenen fast i pungen.
Derudover blev hans hale også skadet mere end den var, og han vil senere nok skulle have det stykket af halen opereret af (han mangler noget af halen i forvejen).
Bare sådan der ikke kommer en masse snak om noget det ikke er, og folk er hermed oplyst omkring det inden henvendelse


Forventet termin omkring d 11 juli

Født d. 12 juli 5 stk hvalpe
3 piger og 2 drenge
Så skal de bare overleve de kritiske døgn, men der er jo  1 døgn nu, så regner da med der ikke sker noget nu :)

Sølvsten


CMS

Tillykke! :D Det bliver spændende at se, hvilke farver de får.. :)
Mange hilsner Christina

Cille

Tak  :D
Jeg er også selv spændt på farver :)

Cille

Nu har jeg en ide om farver... ligner mistænkeligt 5 silver  :)

Cille

Citat fra: Cille Dato 20. Juli 2013, kl. 23:14
Nu har jeg en ide om farver... ligner mistænkeligt 5 silver  :)

Retter mig selv.
1pastel
2silver
1silver harlekin
1vildtfarvet med hvidt på poter og bib

Cille

Ja ja, mine dyr er bare underlige :fnis:
Bedst som man regner med hvalpe sæson da er forbi, så har Iluna en anden mening omkring den ting. :P
Ved scanning igår hos dyrlægen selvom hun kun er 14+3 dage henne ,så var der tegn på at der skulle være hvalpe.
Så jeg får så nok året sidste kuld , hvis alt går vel  :) Termin er omkring d.22 oktober


Twilights Black Iluna & Domino Moon Ferretry's Sterling (Ackee gaius)
Gaius er udlånt af Ferrets of Milkyway v/ Marianne Tranborg Eriksen

Gaius er en puttedreng, som elsker at blive nusset. Han kommer fra England og er ren vildtfarvet linje.
Han er muskuløs, har en god struktur og en meget markeret maske.
Iluna er en super sød og meget godmodig tæve, og sidste år lod hun alle pille ved hendes hvalpe uden problemer.
Hun kommer fra England og er ren vildtfarvet linje. Hun er ikke en kæmpe tæve, men har en rigtig fin bygning.

Forventer mørk vildtfarvet ud af denne parring
Hvalpene sælges kun til kæl

Pris for disse hvalpe : 2200 kr med chip
Til udlandet med alt includeret : 3700

Stamtavle  http://www.feritage.no/vis_stamtavle2?dbnr_tispe=7292&dbnr_hann=6996