Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

sov godt tops min elskede dreng

Startet af tzari, 6. Marts 2013, kl. 15:08

tzari

Her idag kl 0700 sov Tops ind i mine arme  :'( :'(
Vi er jo ved at renovere huset op og havde flere gange rykket pakker med rockwool frem og tilbage. Ilderne viste ingen interesse whatsoever for dem og de er jo i tyk plastik. Der stod en i køkkenet jeg satte ind til Tops. I løbet af natten fik han pludselig en ide om den skulle kradses op. Han har så fået inhaleret det. Vi var til dyrlæge og fik antiobiotika hvis det havde sat sig som en infektion. Men så "heldig" var vi ikke og han sov stille ind i mine arme i morges. Han er blevet obdukseret og var sund og rask inden i men lungerne havde rockwool lagt sig som små frø der blokerede lungerne  :'( :'(
Føler virkelig jeg har dræbt min elskede dreng føler jeg burde vide han selvfølgelig ville kradse den op selvom de ingen interesse har vist for pakkerne når de blev rykket frem og tilbage igennem stuen  :'( :'(

For at gøre ondt værre nåede han ikke ordentlig i brunst så selvom Fire har været i løb tvivler jeg stærk på hun er parret. Har ikke kunne finde en han til Tif eller Dawn så håber virkelig Fire imod alle odds ER gravid. Har i en han med rene linier og vil låne ham ud så råb højt, er ok snitalder er lav da jeg først fortsætter linien om 2 års tid derefter. Er kun til eget "forbrug" dvs jeg sælger intet til avl men laver kun kuld for at beholde min linie. Håber virkelig Fire er gravid så jeg ikke mister Tops dejlige sind.

Rip min elskede Topdollar savner dig så meget og ved de andre også gør du var elsket højt af os alle  :'( Glad for vi trods alt fik 5½ år sammen selvom det var alt for kort tid  :nej:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

#1
Åhh, kondolerer mange gange :( Hvil i fred Tops!

Vh. Marianne

Sølvsten


Cille


Kiddo

åårh nej dog, kondolerer mange gange  :(
Your problem is you think your problem is your problem

lille_jill


AlisVolatPropiis


SaschaDJensen


PiaLyng


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

ihh altså  :( mange tanker herfra

RIP Tops  <3 og kom godt over regnbuen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Ferretale


NemoToft

Hej Vivian.
Kondolere mange gange  :( Jeg håber I er kommet lidt oven på igen. Tiden er jo god ved os alle.
Jeg skulle sende en kæmpe krammer fra Top Dollar's halvbror Malle (O'Malley Vasgak Evergreen).
Knus og kram Dolly.

tzari

Tak for det går lidt bedre men æv hans  værelse er tomt(og er ikke tøse sikret så der kunne komme en ilder derind endnu) og lugter HELT forkert  :'(
Men har forhåbentlig snart hvalpe jeg kan glæde mig over.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner