Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Aminas hvalpe 1 dag gamle

Startet af lille_jill, 13. Marts 2013, kl. 18:52

lille_jill

1 dag er nok alligevel en overdrivelse. De første 5 hvalpe blev født i nat mellem 22 og 02. Det skete i rimeligt roligt tempo, næsten lidt for roligt til Julias og min tålmodighed. Den første hvalp var en stor dreng på 14 gram :) Vi troede ikke helt at der var flere efter de 4, som vi nu engang vidste var der. Men der lå en lille pige ude i den ene side, som bare ikke ville ud. Det lykkes dog med en del pressen på maven og en Amina som bare ikke syntes at vi var særligt fantastiske med alt det gramseri. Bagefter blev hun lagt i redekassen til de 5 små og fandt ret hurtigt en rytme med dem. Da jeg stod op og ville tjekke hvalpene kl. 7 i morges, syntes jeg, at den var helt gal og at jeg måtte være blevet synshæmmet af søvnmangel eller talblind. Men nej, den var god nok: De 5 var blevet til 7 hvalpe  <3

Der er 6 tæver på 9, 10, 10, 10, 10 og 11 gram og en han på 11 gram. Vægtene er fra i dag.

Tusind tak til Julia, for at holde fødselsvagt en hel dag uden noget som helst resultat og især for at komme tilbage efter 1 sølle time hjemme, hvor kræet så alligevel ville føde. Det kan godt være at du mener, at vi klarede det godt, men jeg var fandme gået i panik, hvis jeg havde siddet der alene!!
Håber at du vil uploade de billeder du tog, når din computer vil makke ret igen :)

Har forsøgt at tage lidt billeder med min ringe iPhone. Men Amina syntes at jeg skal med ind i redekassen når jeg alligevel forstyrrer, så det er lidt besværligt:





Den eneste dreng:


Drengen og en pige har fundet et hjem og en tæve bliver her til avl.
De resterende tøser mangler et par gode familier ... bare hvis nogen skulle blive fristet  :P


Michael kæmper stadig med overvågningskameraet og vores halvretarderede router. Der er ikke så meget at se alligevel, men det skal nok komme til at virke før eller siden.

MissCookie

Så dejlige er de..  <3
Glæder mig sån til at se dem vokse, og så få dem hjem engang i maj, må det være :)
Og håber selvfølgelig også at de sidste 4 finder nogle gode hjem :)
.. Jeg lover i hvert fald at mine to kun får den bedste behandling jeg kan give dem :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Cille

Tillykke med dem, og hun har været ret god til at skjule dem.
Men synes tit de snyder os...begge veje...man tror det stort kuld og der kommer kun få stykrer og omvendt at man tror der er få og der så faktisk kommer pænt størrelse kuld :)
Men fine er de, og synes det lidt sjovt med alle de piger der er kommet i år... de er i overtal :P

lussingen

Stort tillykke med de fine hvalpe. Tænk engang at søde Amina nu er blevet mor <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Stort tillykke Jill med dit første kuld. Synes Amina er dygtig. Og jeg er sikker på Chucky også har hjulpet på den eller den anden måde.

Møghætte

tillykke med dem :D Hvor er de søde og små =3 Godt du bor Rødovre!
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Sahlgreens Ferrets

Bailey 1 april 2012 <3 Koda 10 maj 2012 <3 Kahlua 18 Marts 2013 <3 Asti juni 2013

Eliza

Stort Tillykke med dem Jill (og Amina) :) Jeg er helt glad på dine vegne over at det endelig er lykkedes med alt det i skulle igennem. Synes det er stort og håber de snart alle er afsat til gode hjem, men mon ikke ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Kimilla


~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Beate

Ååååååårh  <3 mig og Nanna kommer forbi og gramser på dem når de er lidt mere pelset :D
Stort tillykke med dit første kuld! Gleder mig rigtig meget til at følge de små kræ videre i livet  ;)
Og stort tillykke til Chucky som onkel  <3

PS:
Jeg skulle VIRKELIG ønske at ilderkvoten min hos Michael (min Michael), ikke var fuld!!! Jeg er fristet  :love: meget
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Volmer

Nuuuuuuurh hvor er de kære  :love: :love:
Jeg glæder mig til at se dem i verkeligheden.
Stort tillykke med dem og hvor er det bare godt gået af Amina

Barky

Jaeh, jeg ville ønske at min pc ikke var sådan en skiderik lige nu.
Men tusind tak til både dig og Amina for at lade mig være med til det hele. Det er nogen super flotte og store hvalpe hun har fået lavet, den Amina.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Åhhhh stort tillykke til jer endnu engang! Er så glad på jeres vegne!  :dans: Glæder mig enormt meget til at følge hvalpene <3

Vh. Marianne

ilderhjemmet

Tillykke med dit første kuld  :dans: og stort tillykke til ildermor <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3