Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ninja Turtles 7uger+3 og Blues Brothers 7uger +1

Startet af Cille, 9. Maj 2013, kl. 01:30

Cille

Idag laver jeg er samlet tråd, da de alligevel bor i et hold nu :D
Det også sidste tråd, da de nu har den alder jeg opgiver det med billeder, for de har krudt i røven nu.

Ninja Turtles

















Blues Brothers







Eliza

Rigtig søde :)

Hva siger mødrene til hinanden eller går de ikke med dem mere?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Tak :D
mødrene går ikke med dem mere.
Den ene gad bare ikke mere, og kiggede med store triste øjne på mig hver gang jeg kom forbi, som om hun sagde...jamen så red mig dog fra det her.
Den anden stressede faktisk over hvalpene ville alt muligt andet end bare at putte, og så begyndte hun at vælte alting, og grave i alt, og det gjorde hvalpene urolig.
Så de er begge fjernet og er så ved at komme tilbage i flokken, hvilket betyder hyl, skrig og skrål i kælderen...yay
Hader sammenføringer >:|

CMS

De er nu nogle fine størrelser <3

(her har vi også et hyr, Priya er sur på Java, Java kan ikke fordrage Sia, Priya kan pludselig heller ikke lide Sia, og Java har besluttet Romeo skal have høvl! PIGER!! :( )
Mange hilsner Christina

Cille

Her er det tøser og Gaffa, så han er jo så nok bare i bund og grund en kælling :fnis:

Nanna

Jeg kan ikke ha' at de er så fluffy at se på!!! Det gør helt ondt indeni!!  <3
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Barky

Mighty Mack!!! <3 <3 <3 <3

Bevares, de er alle SUPER nuttede... Men Mack... <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

De er bare så nuttede allesammen! Håber jeg når at komme op og sige farvel til dem inden de flytter!! Men mon ikke jeg gør  :)

Vh. Marianne

KariN

#8
Hvor er de altså kære <3 bortset fra Donatello, han er faktisk en rigtig grim ilder ;) Eller det er jeg i hvert fald nød til at sige til mig selv at han er, for jeg skal ikke have flere ildere :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

anjafh

åh gud ! leonardo er jo bare så dejlig :o !! hvor er han skøn hehe ^^

dejlige billeder, og super fantastiske hvalpe du har dig! :D
Koko og Klunde <3

Cille

Takker :D
Jeg synes nu de pragtfulde alle sammen, og jeg vil faktisk helst ikke af med nogen af dem.
Den ene dag synes jeg den ene af dem er pæneste , næste dag en anden osv, de er bare så søde og fine <3