Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Milkyways Hunger Games Kuld 4 uger

Startet af Shamua, 12. Maj 2013, kl. 03:33

Shamua

Så blev de 4 uger gamle og der er ved at komme godt gang i dem. De kravler rundt og skriger hvis de er kommet for langt væk fra mor. Så alt er vist som det skal være :D
En enkelt af drengene har lige åbnet en lille bitte smule af øjet, så det kan ikke vare længe før vi har den første frække pirat herhjemme. De fleste af dem har også åbnet deres øre, og lytter flittigt når jeg taler til dem.

Vægtene er rigtig fine, der er kun den ene efternøler som er den lille pige, men hun har det fint hun er bare lidt mindre end de andre.
Her er billeder og vægte af dem, 4 uger gamle :)

Der er både ledige drenge og piger hvis de skulle friste nogle sarte sjæle  ;)

Gul rod pige - 146g


Grøn rod pige - 149g


Blank pige - 150g


Blå rod pigen (lille pigen) - 122g


Grøn spids pige - 152g


Gul spids pige - 140g


Grøn rod dreng - 154g


Blå rod dreng - 158g


Blank dreng - 182g


Gul spids dreng - 178g


Blå spids dreng - 177g


Gul rod dreng - 146g


Gul rod + grøn spids dreng - 158g


Grøn spids dreng - 158g

Vh. Marianne

Cille

De er så lækre, og et par af dem kunne godt gemmes væk her  :P
Smukke smukke pasteller <3

Anne

cutiebasser! untagen den der forsøgte at æde mig (som jeg har glemt hvem var, men det var en pige i hvert fald)

3totter


CMS

Mange hilsner Christina

Shamua

Takker :)

Anne, der har ingen der forsøgte at æde dig, det var bare et kærligt nap!! :D ... Og du lugtede garanteret også af et eller andet lækkert :P

Vh. Marianne

PiaLyng


Anne

Den forsøgte helt sikkert at fortære mig med hud og hår... og lugtede af noget lækkert? Det kan jeg ikke forstå du siger... bare fordi jeg kom direkte fra at ordne mus nede i kælderen og muligvis også havde museblod på min hånd

NataschaJ

Så skønne! ^_^
Man bliver en smule missundelig når alles babyer nærmest er kommet og jeg stadig venter utålmodigt på at høre fra ilderbanden om der bliver en-to hvalpe til mig :D
Madmor & slave af to totter ;)

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

hvor er de søde :) rigtig gode billeder ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Takker :)

- I dag har vi en pirat i huset <3 .. SÅ bedårende  :-$

NataschaJ: Ja det kan være meget hårdt at vente. Jeg var heldigvis så heldig at mine tøser gik i løb på det helt rigtige tidspunkt :)

Vh. Marianne