Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Milkyways Katy Perry E.T. kuld 3 uger

Startet af Shamua, 13. Maj 2013, kl. 07:03

Shamua

Så blev de 3 uger, og så skulle der selvfølgelig tages billeder af de små pus.

Der er en ledig dreng og muligvis en ledig pige. Hvis de har interesse kan jeg kontaktes har på siden eller på ferretsofmilkyway@hotmail.dk

Der kan læses mere om køb af hvalp her: http://ferretsofmilkyway.dk/hvalpe/kobafhvalp.html

Blank dreng 95g


Grøn dreng 105g


Blå dreng 98g


Blank pige 82g


Grøn pige 99g


Blå pige 99g


Fælles billeder:






Drengene:






Pigerne:









Der er 3 hvalpe mere i kuldet som er hos en anden tæve. Der kan ses billeder af dem på min facebook profil. Jeg regner med at have alle hvalpene samlet i næste uge :)

Vh. Marianne

Shamua

#1
Nå, drengen blev lige reserveret, men det kan godt være der kommer et par ledige snart, så skriv endelig hvis nogle af disse skønheder har interesse. :)

Vh. Marianne

MissCookie

Jeg vil gerne have dem alle sammen! De ser jo så søde ud.. Har jo nok desværre hverken råd eller tid til så mange totter :)
Hvornår kommer der navne på? Er super nysgerrig med det tema :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

FerretParadise

Dette er efter min mening årets smukkeste hvalpe.  <3
Ann Hillerslev.

Cille


Shamua

Citat fra: MissCookie Dato 13. Maj 2013, kl. 08:36
Jeg vil gerne have dem alle sammen! De ser jo så søde ud.. Har jo nok desværre hverken råd eller tid til så mange totter :)
Hvornår kommer der navne på? Er super nysgerrig med det tema :)
Jeg tror først om et par uger. Folk skal lige vælge deres hvalpe og der går nok lidt tid da de første er til avl så det skal jo være den helt rigtige :)
Nogle har dog valgt navne dem så må de lige selv skrive dem :P
Og tak :)

Citat fra: FerretParadise Dato 13. Maj 2013, kl. 10:44
Dette er efter min mening årets smukkeste hvalpe.  <3

Uhada, tak <3 det er jeg rigtig glad for at du synes :)

Tak Hanne :)


Vh. Marianne

Dyrenørden

Jeg vil også ha! De så lækre! Må snart forbi og se dem!

griflen

Nu har jeg ikke selv fritter, men interesserer mig meget for dem, i håb om at jeg en dag for tid til en lille en! Men her kommer mit egentlige spørgsmål: De her små skønherlige hvalpe har en meget anderledes farve pels end jeg har set før, bliver de ved med at ha' denne farve?

Mvh Sandra :D

Dyrenørden

Citat fra: griflen Dato 19. Juni 2013, kl. 13:00
Nu har jeg ikke selv fritter, men interesserer mig meget for dem, i håb om at jeg en dag for tid til en lille en! Men her kommer mit egentlige spørgsmål: De her små skønherlige hvalpe har en meget anderledes farve pels end jeg har set før, bliver de ved med at ha' denne farve?

Mvh Sandra :D

Det er Terras og Gauis hvalpe, de kommer til at få denne farve: http://ferretsofmilkyway.dk/parringer13/terragaius.html

griflen

Det er en virkelig smuk farve, ikke noget jeg har set før :D Men fritter findes jo også i alverdens farver, og uanset farve, så er de jo alle sammen lige skønne :D

- Tak for det hurtige svar!

Mvh Sandra :)

Eliza

Griflen: det er nu ellers mere eller mindre ilderens oprindelige farve altså som vildilderen har ;) så en af de mest naturlige og sete farver  :)

De lyse hår er bare hvalpepels og skifter.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.