Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

My Little Nightmare - 10 uger

Startet af lille_jill, 22. Maj 2013, kl. 21:44

lille_jill

Vi har været hos Camilla (www.kimillafoto.dk) og få taget billeder i dag :)

Alle hvalpe har fået gode nye hjem og flytter fredag og lørdag :D

Strangulated Scootaloo (Yoshi): 870 gram





Beheaded Fluttershy: 575 gram





Crucified Pinkie Pie
: 630 gram





Exsanguinated Rainbow Dash (Coco): 645 gram





Suffocated Zecora
(Malukah): 610 gram





Asphyxiated Lightning Dust
(Sigurd): 640 gram





Electrocuted Cheerilee
(Sam): 590 gram



Eliza

Sindssyg fede billeder at have af de dejlige møgunger :) de gør det godt
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

De er simpelthen så sindsygt smukke! Jeg kunne VIRKELIG godt have brugt sådan en! vildt gode billeder du har fået taget

CMS

Smukke billeder, og motiverne gør det jo ikke værre :P De er dælme fine!
Mange hilsner Christina

CMS

Pssst. hvis. Chucky og Amina også var hos fotografen, vil vi også gerne se de billeder ;)
Mange hilsner Christina

Stephanie

Nej, hvor er det bare dejlige billeder og af smukke basser.

Og rigtigt dejlig at de alle har fået nye hjem, så kan jeg begynde at kigge på billederne uden at blive hvalpe fristet :)

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 22. Maj 2013, kl. 23:11
Nej, hvor er det bare dejlige billeder og af smukke basser.

Og rigtigt dejlig at de alle har fået nye hjem, så kan jeg begynde at kigge på billederne uden at blive hvalpe fristet :)

HØRT! Jeg var med til at hjælpe idag, og jeg var altså ved at hugge flere af dem. Det var slemt! O_O Jeg *plejer* ikke at være SÅ til falds for hvalpe... Jeg må være ved at blive sart på mine ældre dage.... *gys*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Super flotte hvalpe og skønne billeder :D

Shamua

Fede fede billeder af smukke smukke og dejlige hvalpe  :-$

Vh. Marianne

lille_jill

Tak :D tænk at de flytter i morgen og lørdag. De skulle have været til sundhedstjek og alt det i dag, men klinikken var løbet tør for vacciner, så de ringede i går og rykkede det en dag.
Sam blev desværre syg i går eftermiddags. Der er nogen af hvalpene som har haft underlige maver de sidste par dage, men de har taget på, haft fin appetit og været aktive. De fleste blev normale igen af zoolac, men lige inden vi skulle ud til Camilla begyndte Sam at kaste op. Hun havde været frisk som de andre, så gik bare ud fra at hun havde spist for hurtigt. Men hos Camilla virkede hun sløv og slet ikke sig selv. Det fortsatte da vi kom hjem, hvor de andre spurtede rundt og Sam lå bare og sov :( Hende og Fluttershy havde tabt sig i går, så de sov ude hos Amina på badeværelset. Heldigvis er de helt friske her til morgen og der var kun lige  en enkelt underlig bæ ud af 4 :D Fluttershy har taget det på hun havde tabt, Sam har bare holdt vægten fra i går. Men de kommer lige til at blive en dag efter vaccinen, så jeg er helt sikker på, at der ikke bliver sendt sløje ildere ud.

Jeg skal nok få lagt billeder ind af Chucky og Amina. Desværre ser Chucky rædselsfuldt tynd ud på mange af dem og Amina er virkeligt tyk og uelegant. Det viste sig også da vi kom derud, at Chucky havde fået en byld på benet, som sprang midt i det hele :(

lille_jill

Citat fra: Barky Dato 22. Maj 2013, kl. 23:25
Citat fra: Stephanie Dato 22. Maj 2013, kl. 23:11
Nej, hvor er det bare dejlige billeder og af smukke basser.

Og rigtigt dejlig at de alle har fået nye hjem, så kan jeg begynde at kigge på billederne uden at blive hvalpe fristet :)

HØRT! Jeg var med til at hjælpe idag, og jeg var altså ved at hugge flere af dem. Det var slemt! O_O Jeg *plejer* ikke at være SÅ til falds for hvalpe... Jeg må være ved at blive sart på mine ældre dage.... *gys*

Og tusind tak for at hjælpe, Julia! Det var uundværligt :)

Ferretale

Virkelig skønne billeder af nogle meget smukke hvalpe  <3