Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

O-Malley er blevet farmand (2009)

Startet af tzari, 20. April 2009, kl. 13:03

tzari

Tops halvbror(sagos søn) er i år blevet far til 5 velskabte hvalpe. Alle 5 er store og fine så dem igår  :love: :love: :love:
Mon ikke hans ejer vil lægge billeder ind af vidunderne mit kamera er dødt for batteri så kunne ikke selv tage billeder  :nej:

Tillykke til de 5 ca en uge gamle skønheder glæder mig til de bliver større og endnu smukkere  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


altså jeg siger dig bare at jeg OGSÅ snart vil have hvalpe her i huset (misundelig hmm)  :fnis:

men stort tillykke med det alligevel  :ja:

Amazing Ferret


Bawa

håber der kommer billeder snart  :fnis:

NemoToft

Hejsa. Jeg var oppe og se børnebørnene da de var 2 dage gamle. Jeg regner da med at komme forbi de små en gang i mellem. Så skal jeg nok følge op med billeder.
Knus Dolly og far O'Malley Vasgak Evergreen (Malle)



Tulle (mor) er simpelthen en fantastisk mor. Hun er sød og kælen, selvom man lige lister hånden ind og løfter tæppet.






Bawa

hold da op de er søde! uhh :love:
jeg kan slet ikke tåle sådan nogle billeder  :-$

Emmadyhr

ååååå hvor er de søde <3 Tillykke med dem :)

NemoToft

Hejsa. Så er de små blevet store  :) Det må være 6-7 uger. Har været hos Mette og få kaffe og kameraet var selvfølgelig med. Jeg har lovet at smide disse billeder ind.












Vi undskylder for at vi ikke har fået købt en ekstra blitz endnu. Linsen laver skygger  :X







Knus fra Dolly.


Bawa

åh hvor er de dejlige at se på! ..  :-$

Soelberg`s SUN ferret


tzari

nøj hvor er de blevet mørke og kønne  :love: :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Er det dem der står ved sidne af mettes sofa for så har jeg også holdt en lille tøs af dem  <3

Cille

Det er dem du har set Anne og holdt en af

Anne

De var søde! Jeg vil ha dem! Jeg ahr jo ikke nok i forvejen :fnis:

nok

er der nogle tilbage?


tillykke de er vildt pæne !