Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Molly søger nyt godt hjem.

Startet af Hasselbalch, 25. Januar 2014, kl. 14:20

Hasselbalch

Jeg står i den svære situation og skal af med min dejlige Molly. Jeg holder så forfærdeligt meget af hende, derfor er jeg også nødt til at indse, at hun fortjener noget der er så meget bedre. Jeg arbejder næsten hele tiden, og hun står derfor meget alene.

Hun er en hunilder på ca. 3,5 år, steriliseret, renlig (dog med uheld), bider kun i leg, en meget lille størrelse, brun med aftegninger og så mangler hun i øvrigt halvdelen af sin hale, da hendes mor bed den af hende da hun blev født. Hun har førhen gået med en anden hunilder, som hun kom godt ud af det med, men har de seneste 3 år været alene, da den anden desværre gik bort. Hun er lidt af en spilopmager, fuld af energi! Der skal ofte ske noget, derfor tror jeg hun ville være den perfekte legekammerat! Når det så er sagt, så elsker hun at putte når hun er rigtig træt. Til dagligt går hun i øvrigt med to små hunde, så hun er vant til andre dyr. Katte har hun dog aldrig været sammen med, så jeg tør ikke sige hvordan hun vil reagere over for dem.

Jeg søger et godt blivende hjem til hende. Gerne et sted hvor der måske i forvejen er en anden ilder, eller så i hvert fald i et hjem der har erfaring med ildere. Vi kommer gerne ud med hende, så vi lige kan se hvor hun skal bo og om det virker helt håbløst med en evt. anden ilder. Det skal dog bare være et sted på vestsjælland eller i København.
Jeg sælger hende for 400 kr., men det er mere et "symbolsk" beløb, så jeg er sikker på at den der får hende, virkelig gerne vil det her.

Hvis hun har fanget din interesse, så skriv til mig på min mail mille_mh@hotmail.com, lad mig hører hvad i kan tilbyde hende, og så kan jeg evt. sende nogen billeder af hende.

Mvh. Malene

heavy-metal

heysa molly  :)

hun lyder da som en skøn lille skabning så ville høre om du stadig har hende og om du evt har et billed af hende ?

kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Hasselbalch

Ja, jeg har hende stadig. Jeg aner ikke hvordan man ligger billeder ind her, men hvis du lige sender mig din mail, så skal jeg med glæde sende dig en masse billeder af hende :)

heavy-metal

hehe okay helt iorden  :D okay det lyder super, jamen så får du lige min mail : claudia-smile@jubii.dk
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

SimoneMelikka


heavy-metal

Molly har fået nyt hjem  :)
så denne tråd kan godt lukkes
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.