Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Marshall Play Pen 11 modul - Sælges

Startet af Sletho, 28. Januar 2014, kl. 19:27

Sletho

Hej alle

Jeg sælger en marshall playpen. Det er den helt store model med 11 moduler. Derudover er der transporttaske og 'bund' med til buret. (Se billeder). Super bur der jo er bestilt hjem fra USA, da man ikke kan købe det i DK :(

Det har været i brug i halvanden måned - så faktisk helt nyt :)

Fantastisk bur til udstillinger, og tasken gør det nemt at have med overalt.

Prisen er 1200 kr og det er inkl alt. Det befinder sig i Horsens, Østjylland.
(Dyrt og besværligt at sende - så vi foretrækker, at i afhenter)



Kontakt mig helst på mr.simon.o@gmail.com eller 28352284 i aftentimerne :)

Line

Pt. koster det 930kr inkl. forsendelse til DK fra USA, så tvivler på at du kan få 1200kr lige nu :)

Sletho

Har du et link?
Vi kunne nemlig ikke finde det billigere end 1650 kr inkl forsendelse, noget sted :)


Sletho

Hvis man trykker sig videre derinde, så koster det som minimum $206 inkl porto - altså 1125 kr :) Så lige lidt mere end det du skriver.

Men ja, så er 1200 lidt dyrt :p Så ny pris - 900 kr folkens


mette11

Ja det koster så meget hvis du vælger at sende den direkte fra firmaet til dig selv i Danmark- ikke hvis du vælger at købe den igennem shopusa - det kan man gøre for 16USD - så de 87kr kommer oveni - det havde jeg glemt og det beklager jeg.
Pointen med shopusa er jo lige netop at du slipper for den dyre fragt til Dk som mange firmaer tager (en del firmaer sender heller ikke til Dk) og at de så har ordnet told og moms, så man slipper for det og postdks gebyr.

Men det er jo ikke en diskussion om hvor og hvordan man får den billigst - jeg har købt mine igennem ferretdepot, men kan da se at den er lidt billigere der hvor Line har linket til.