Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Død fritte Fredericia :(

Startet af Dexiii, 16. August 2012, kl. 17:26

Dexiii

Øv øv.. Var lige ude og lufte hunden på volden og fandt desværre en død ilder :'( ville bare lige skrive det hvis nu nogle mangler den... :( går op og begraver den nu her...

FerretParadise

Måske den skulle tjekkes, den kan jo være chippet, og nogen savner den, og gerne vil vide hvad der er sket med den.
Ann Hillerslev.

Dexiii

Kan godt se ideen i det, men personligt kan jeg ikke få mig selv til at gøre andet end at begrave den... Har ikke lyst til at gå i detaljer, men "hel og frisk" var den ikke, men det er nok os gået stærkt på grund af varmen... Hvis der er nogle det har lyst og har modet til at få den tjekket skal jeg med glæde vise hvor jeg har begravet den..
Jeg har gjort hvad jeg ku, og nu sover den et dejligt sted...  <3 <3

Julie

#3
Ej! Selvom du sikkert har gjort det i bedste mening, så burde du altså have givet Falck et kald. Som FerretParadise nævner, så kan det være der er nogen der savner den og gerne vil vide, hvad der er sket med deres fuzzbutt.. Hvad jeg har hørt folk sige, så vil de hellere vide hvad der er sket med deres dyr end at gå i uvished og spekulere på hvad der måske er sket.. Jeg er ikke sikker på at de gider tage ud og kigge, nu når du har smidt den i jorden, men jeg synes godt lige du kunne ringe alligevel : -)

Anne

Er du sikkert på at det var en fritte og ikke en vildilder? Hvis ja, så må jeg give julie helt ret