Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Prinsesse Mustela

Startet af Mustela, 23. April 2010, kl. 12:38

Mustela

I dag d. 23april, fylder min højt elsket prinsesse 3 år.
Tillykke min smukke tøs  :love:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Amazing Ferret

Ihhh altså - så har hun fødselsdag samme dag som min Velcro  :fnis:

Stort tillykke til den dejlige albino <3

Sølvsten


Anne


Shamua


Vh. Marianne

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

Mange gange tillykke Mustela <3
Vi vil se billeder af fødselsdags barnet! :)

alvin

Tilykke med Mustela den smukke Prinsesse

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Tillykke med dagen Mustela. :tillykke:
Ann Hillerslev.

lille_jill

Tillykke lille Mustela og til søster Penny (som er derude et sted) :)

Mustela

Mustela takker mange gange, for alle de fine føs'dagshilsner  :)

Hun har haft en dejlig dag, og man skulle næsten tro hun ville overbevise mig og de andre omkring hendes alder altså ikke er 3år, men ½år. Meget længe siden hun har været så fræk og fuld af fis og ballade  :dans: :dans: :dans:

Host host...... billeder.... har ikk sat mig ind i hvordan man ligger dem ind, så det må bliver en anden god gang  :)


Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

ilderhjemmet

båt båt bå - prinsesse  <3- håber du har haft en dejlig og glad dag - båt båt båt og et stort stort TILLYKKE - knuzzzzzzzzzzzzzzzzzer fra alle oz
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Amazing Ferret

Jeg fandt lige et par gamle billeder af skønheden - de er fra marts 08




Mustela

Ihh nogle skønne billeder du lige fandt af Mussepigen :)
Mange tak Erika  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior