Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mine små bæster fylder et år!

Startet af Masa, 26. April 2010, kl. 01:07

Masa

Maximus, Miss Nayuki and Mister Ichigo, stort tilykke med fødselsdagen!   :tillykke:

Nayuki. Pretty please begynd at bruge bakken og hold det op med at angrebe lille Liesl   :o   Ellers, kære lille genert prinsesse, håber jeg bare at du kan lide at være her  :-$ ;) 

Skøre Ichigo. Fortsæt at være så sjov og legesyg som du er  :P Og lige som din søster begynd at bruge bakken mere ofte som du gør nu og lad Liesl være i fred  ;) 

Kæreste Maximus. Jeg håber at du, nu da du er en senior, stopper at bruge dine tænder til at rekonstruere mine hænder og at du fortsætter at være så sød og dejlig som du har været siden du kom at bo med mig  :love:   <3

Liesl og mig ønsker Jer og ale Jeres kuldsøskende en rigtig dejlig fødselsdag og mange flere til  ;) :love:   :surprise:

Malene

Tillykke med dem! :D
Jeg håber de begynder at opføre sig pænt snart ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

 :tillykke:

Vi håber I får en rigtig dejlig dag.. :D

Shamua

Tillykke med dem :D

Sikke en fornuftig dag at være født på  :dans:

Håber i får en rigtig god dag, med masser af leg og sjov :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Stort tillykke med dem. :tillykke:
Tænk at de allerede er 1 år gamle, som tiden dog går hurtigt. Mine kære "børnebørn". :)

Håber at I får en rigtig dejlig dag, og husk at bruge bakken og være søde ved Liesl.
Ann Hillerslev.

KariN

Stort Tillykke med dagen alle 3 :D Håber i rigtig bliver forkælet og hygget om derhjemme :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

stort tillykke med alle 3 og resten af kuldet, må i alle få en herlig dag
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Bawa


Sølvsten


Anne


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie