Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Romeo 1 års dag

Startet af FerretParadise, 2. Maj 2010, kl. 08:37

FerretParadise

Kære elskede skatte RomRom.

Hip Hurra ...  I dag er det din fødselsdag.  :surprise:
Du bliver hele 1 år, som tiden dog går hurtigt min kære skat. Og du er blevet en stor og smuk dreng, med et dejligt hvalpet sind.
Jeg ser dig først i morgen, men så skal vi også hygge os kan du tro. I dag skal du være sammen med din madmor, så jeg er sikker på, at du vil få en rigtig dejlig dag.

Endnu engang stort tillykke elskede RomRøv. :tillykke:



Fra din gamle madmor som stadig elsker dig meget højt. <3

Ann Hillerslev.

mette11


katja

ejer af 7 dejlige trolde,

lussingen

Et stort tillykke til Romeo :tillykke:
Hvor er han bare en smuk smuk dreng <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

stort stort tillykke til smuksakken  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Et stort  :tillykke: til en rigtig dejlig smuksak...

Julie


KariN

 :tillykke: Smukke smukke Romeo :D Håber du har haft en rigtig dejlig dag med din madmor, Echo og Venus :D

Mange hilsner fra os i Rødovre ;)

:gave: :surprise:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

Tillykke med fødselsdagen Romeo. Håber du har haft en dejlig dag, sammen med dine ildervenner  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

CMS

Båt Båt alle sammen.. Tak for alle hilsnerne i dag  :D

Jeg har haft en dejlig dag sammen med min madmor og mine venner. Jeg har været på kirkegården og gå en laaang tur. Jeg fik både lov at grave i jord og lege med vand  :dans:
Madmor havde taget tørrede andestykker med, som jeg fik undervejs.. På et tidspunkt da jeg sad og gnaskede guf i mig, som der er dum dame cyklende forbi, og jeg troede, hun ville tage mit guf, så jeg hvæsede af hende og løb i fulde galop efter cyklen :lol: Så var hun væk i en fart  :fnis:

Mange hilsner Christina

FerretParadise

Åh Romeo, jeg gad godt ha set dig jagte den dumme cykeldame. :P
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Et forsinket til lykke til dig smukke Romeo

Eliza

Også et forsinket TILLYKKE fra mig  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Forsinket tillykke dejlige Romrom :D lyder til du havde en rigtig god dag :D stort kram tanti og ungerne :)