Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Echo har fødselsdag

Startet af FerretParadise, 4. Maj 2010, kl. 09:03

FerretParadise

Jeg har idag æren af, at fejre Ilderfryd's Echelon of Shadows (Echo) 2 års fødselsdag. :) :)

Kære søde Echo Becho.

Tænk at du allerede er blevet hele 2 år, som tiden dog går hurtigt.
Jeg håber at jeg kan give dig en rigtig sjov og dejlig dag, jeg vil ihvertfald gøre mit bedste.
Det er sjovt så meget som du ligner din farfar Cyrill.
Lige nu, imens jeg skriver dette, står du og hopper for at komme op i min seng, og det skal nok lykkedes dig.
Endnu engang tillykke med dagen søde Echo.


Ann Hillerslev.

cibatuchsi

stort tillykke med dagen.
håber du får en rigtig god dag:)

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ilderhjemmet

også et stort tillykke og båt båt herfra  :tillykke:, håber du må få en dejlig dag
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten


Bawa


FerretParadise

Lige nu hygger han med et kyllinge underlår. :)
Ann Hillerslev.

CMS

Min elskede lille skat, Tillykke med fødselsdagen  <3

Du er en meget speciel lille dreng, og du betyder derfor i dag så uendelig meget for mig. Det sidste halve år har vi to virkelig knyttet bånd, og jeg er for dig i dag mere end den "der bare kommer med mad". Du er blevet en kontaktsøgende kærlig lille fyr og har virkelig fået møvet din vej ind i mit hjerte.

Jeg er ked af, jeg ikke kan fejre din fødselsdag sammen med dig, men jeg VED, din fødselsdag vil blive fejret lige så godt hos Tante Annsen, som jeg ville kunne  :D Tak Ann, fordi du vil passe mine kræ i denne uge - der er ikke noget sted, de hellere måtte være!  <3
Mange hilsner Christina

Eliza

Tillykke Tillykke.. Det lyder til du får en rigtig dejlig fødselsdag  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne


lussingen

Tillykke med Echo. Vi håber han får en rigtig dejlig dag :tillykke:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stef89

Tillykke med det lille pus :)

AlisVolatPropiis

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillykke min bette nevø...du er godt nok en lækker fyr, det ligger til familien. Håber du har en god dag hos tante ann nu madmor er på ferie :) stort snudepuf Cossi -mor og de der andre ildere :P

KariN

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Med fødselsdagen smukke Echo :D

Håber du har haft en fantastisk dag hos Tanti Ann :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie