Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hurraaaa for mig

Startet af FerretParadise, 8. Maj 2010, kl. 10:12

FerretParadise

HUURRAAAA HUUURAA
I dag har jeg fødselsdag, og det er åbenbart noget specielt, for dagen i dag startede anderledes end den plejer.
Madmor stod og rodede med noget ude i køkkenet i morges, og det lugtede spændende, og typisk Luna, hun stod og hoppede op ad madmors ben.
Se bare hva hun lavede:


Så jeg bliver 5 år i dag og er så en stooor dreng.
Madmor har godt sagt, at vi skal i skoven i dag, men vejret ser kedeligt ud, men jeg vil nu gerne ud alligevel. Det er ikke min skyld, at vejret er dumt, jeg har været en god dreng.

Mine venner og jeg fik så den kage madmor havde lavet til mig, jeg delte den gerne, for jeg synes den var lidt dum. Heldigvis var der tørret and omkring den, det kan jeg godt li, det andet, det smagte ikke dejligt. Men typisk Luna, hun snaskede det i sig. Mon piger bare er sådan?















Jeg har jo gæster her hjemme, og her fik 2 af dem lov til at smage min kage.
Venus var ikke så vild med den, med det var ham Echo.







Bagefter så fik Juana, Jezebel og ham Romeo lov til at spise af min kage.
Altså ham Romeo var helt vild med den, det var ret sjovt at se, og høre, hold op han smaskede.









Tak for en rigtig dejlig kage madmor, og jeg glæder mig til vores tur senere.
Jeg lover, at jeg vil blive en rigtig gammel dreng, så vi skal leve sammen mange år endnu.

Båt Båt
Zefyren
Ann Hillerslev.

holmer

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud Ann.
Tror oz totterne syntes det.
Tillykke mange gange med ham.

mette11

Stort tillykke... :love: Håber du får en rigtig god dag og der ikke er nogle farlige ænder der hvor i skal gå tur i dag!

Ja vejret er ikke det bedste, men det er nok fordi der er nogle dumme mennesker der også har fødselsdag i dag! :ja:
Den kage ser godt nok lækker ud...og tørret and!! Nam-nam det lyder godt...hvor får man sådan noget henne??

Båt-båt fra Marius, Albert, Sigi og Mallow

FerretParadise

Min madmor siger at hun køber den tørrede and her:

http://www.allergihunden.dk/

Der er rigtig mange dejlig ting, jeg er jo ikke så glad for at spise kød, men herfra har de en del tørret jeg kan li. :)
Ann Hillerslev.

Julie


KariN

Stort Tillykke med fødselsdagen Dejlige Zefyr :D Håber du får en rigtig dejlig dag :D

Sikke en flot kage madmor har lavet til dig og dine venner derhjemme, man må sige at du bliver fejret med manér :D Men du fortjener intet mindre smukke-fyren, du er en helt speciel dreng og jeg ved at du betyder utroligt meget for din madmor :D

Mange Kys og Kram

Tanti-Kriina og de tre tosser :D

:tillykke: :surprise: :gave:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Hej smukke Zefyr <3

Et kæmpe stort tillykke med de 5 år :tillykke:
Hvor er du bare en heldig dreng at din madmor laver fin kage til dig. Pyt med at du kun spiser den tørrede and, det er nemlig meget høfligt at dele med sine venner siger vores madmor :)
Vi håber du får en rigtig dejlig dag sammen med din madmor og dine venner. Vi håber for dig at vejret bliver bare lidt bedre, så I kan komme ud og nyde det.
Vi tøser herhjemme synes du er en meget smuk fyr, der absolut ikke ligner en der fylder 5 år :-$ <3
Rigtig god dag til dig Zefyr.

Båt og blink
Minnie, Inani og gamle Lykke-Muddi
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Mange tak for de søde ord til mig, dem blev jeg meget glad for.
Og specielt varmende blinkene til mig fra de smukke piger. :)

Jeg startede min dag under madmors dyne, hvor jeg lå og puttede mig ind til hende. Det var såååå hyggeligt, og jeg blev nusset på maven. <3
Så dagen er allerede helt perfekt. :)
Ann Hillerslev.

Emils far

Hei gamle Zefyren

Ja, du bliver nok meget forkælet i dag, og det har du også fortjænt. Jeg glæder mig til at du snart kommer på besøg, for da skal du endnu engang med på udstilling, øhh er det rundt 25 udstillinger du har været med på?
Du har ihvertfald kørt på mange her i Norge også, og altid foran i bilen så du kan putte eller kigge ud på landskabet.

Så stort tillykke herfra...

Lars, Mono, Cashmere og Emil

Bawa

Tillykke med dagen Zefyr :D

FerretParadise

Tak for jeres tillykker til mig, ih nu føler jeg mig som noget helt specielt.

Lars jeg har været på 23 udstillinger, hvor 15 af dem har været i Norge.
Ja jeg elsker at være foran i bilen, så jeg kan følge med, og blive nusser af madmor. Man er vel en klog dreng. :P
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Stort grattis Zefyr med den stora dagen! Vilken läcker tårta du har fått av matte! Hoppas att du får en riktigt mysig dag!

Snabeldyr

genial ide med en "kage" til ham.... tillykke
Stealing our hearts, then our sanity

Eliza

Tillykke med fødselsdagen Zefyr.. Hvor ser den kage bare flot ud, men kan godt forstå du kun spiste andestykkerne, for det der andet snask er klamt og man risikerer at blive nasset - AD..
Båt Båt
Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Stort tillykke med din fødselsdag Zefyr... Jeg er rigtig glad for at du stadig er der, og har tænkt dig at være der i mange år for din madmor. Hun elsker dig meget højt. Meget højere end nogen af os dødelige mennesker kan sætte os ind i.
Jeg håber at du får en dejlig dag, men det er jeg ikke i tvivl om at du gør. Jeg skulle hilse fra Zallie og også sige tillykke fra hende. Hun har skrevet til dig inde på facebook.

Kram og nus og kys fra Julia
Bla bla bla.... Hilsen Julia