Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dobbelt silver fødselsdag...

Startet af Barky, 9. Maj 2010, kl. 11:24

Barky

Idag fylder 50% af min flok år, de sølvfarvede smukke silvertøser Kida og Zallie.
Med en lille aldersforskel på 4 år, og lige stædige temperamenter kan bølgerne gå højt når pigerne diskuterer. Men jeg elsker dem begge meget meget højt.

Så kæmpe stort tillykke til søde og bløde Kida, som dag for dag bliver en blidere pige. Du fylder 1 år idag lille skat, og jeg glæder mig meget til at fejre dagen med dig! Mit legebarn, min lille opfindsomme men altid glade møgunge. :P

Og et ligeså kæmpe stort tillykke til mit hjertebarn Zallie, ilderen der aldrig bliver voksen. Men altid vil forblive min divaprinsesse.
Jeg håber at dine undersåtter vil følge dit bud hele dagen, det ved jeg er dit ønske. *G*
5 år gammel bliver du idag, men jeg tvivler på at du vil opføre dig mere voksent af den årsag. :P

Jeg fik lige taget nogen fælles billeder med fødselsdagsbørnene..








:tillykke: :surprise: :tillykke: :surprise: :sang:

Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Stort tillykke til de to smukke piger... :love:
:tillykke:

FerretParadise

Stort stort tillykke begge to.
Jeg ved at I får en rigtig sjov og dejlig dag sammen med jeres venner og madmor. :)
:sang: :surprise: :sang:
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

stort tillykke med dagen i to smukke tøsser

Julie


KariN

Stort Tillykke til Prinsesserne :D

Håber i får en rigtig dejlig dag sammen med madmor og jeres Venner Sirius og Maleika :D

Mange knus fra os i Rødovre :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Et kæmpe tillykke med dagen til de to smukke silver-tøser.
Jeg er helt sikker på at jeres madmor og jeres venner vil sørge for at I får en helt fantastisk fødselsdag.
:tillykke:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

stort tillykke med fødselsdagene  :dans:

Vh. Marianne

Anne

Tillykke med dem! Elskede Zallie ilder :) og relativt ukendte kida ilder.

Cille


Bawa

Kæmpe stort tillykke til dem begge to :love:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Naja0331


Lena og Peter

 :tillykke:

Det er godt nok et fint par...  ;)

Sølvsten

Tillykke med i går. Hold da op hvor er de smukke