Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så blev det bette sorte kræ sgu 1 år...

Startet af AlisVolatPropiis, 10. Maj 2010, kl. 15:23

AlisVolatPropiis

Så fylder den lille emo, hybriden, gnavpotten sgu 1 år.....det lille fuldbyrdige medlem af balladeduoen "hvalpene" som har indført liv og glade dage, samt et helt nyt ordforråd af bandeord... :lol:
Hvad kan man sige om det bette kræ?...min lille stolthed, den søde og nemme hybrid -med det tænksomme sind og hysse temperament. Han ER speciel -og gud nåde og trøste den ilder der overskrider hans grænser -som regel Spero...men aldrig har han andet end nappet et menneske mens jeg har haft ham..
Født som den sidste og eneste dreng -hos en avler der i det øjeblik åndede lettet op og som det første kontaktede sin hvalpekøber med "DEN SIDSTE ER DIN DRENG" -jeg så ham indenfor et døgn da vi måtte med hvalpe og tæve en tur forbi KVL for at tjekke om det nu også var den sidste...lille rynket og meget mørk...-min dreng  :D Vokset op som eneste dreng i flokken...og med sin mor Maleikas pylrethed....udviklede han visse diva tendenser, men ungdomsoprøret slår igennem hos alle og han er med tiden blevet en følsom og tænksom lille emo -der tiltider synes mainstream ildere kaster sig ud i åndsvage og ligegyldige beskæftigelser -så hellere undersøge, filosofere og en gang imellem kaste sig ud i den (i hans mening lidt hjernetomme) eufori som ildere nu engang er bedst til. Han er en stille og rolig dreng, der ikke synes at gøre noget som ikke er velovervejet og intelligent men som også bare elsker at blive nusset og næsten konsekvent kaster sig ud i at vaske sig selv imens.... <3

Tillykke min lille skat...i aften skal vi have en masse kød og så skal du og jeg på en tur i tusmørket...kun os to..

Vi ønsker os nye gode billeder avler-mor julia :P

Billederne er taget af Julia Keil Beck

Som han har været lige siden....nu bare lidt større...



Drengen med de specielle øjne, der nu er grønne :) og stooore


Ikke det nyeste billede og i har set det før...men har ikke nogle gode, eller et kamera...han er i sommerpels nogenlunde nu...og blevet en strømlinet lille lårt :D


Igen Tillykke min elskede dreng..jeg glæder mig til mange år med dig endnu... <3






Julie

Årh Thlayli, den dejlige store basse.<3 Stort tillykke  :D

ninoberg

wow wow wow hvor er han smuk :O hvem der bare havde en lille godte så fin :D

lussingen

Tillykke til den smukke dreng :tillykke:
Vi håber du får en rigtig dejlig dag sammen med din madmor og dine ildervenner.
Du er godt nok en lækker en :-$

Båt båt  fra tøserne
Inani, Minnie og Muddi
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

TILLYKKE min smukke dejlige "Nevø" :D

Håber du får en rigtig dejlig dag med madmor og de tre andre tosser derhjemme ;)

Du er en meget speciel og utrolig sød "lille" dreng ;)

God tur ud med madmor i aften min skat

Knus og Kyss Tantii-Krriiina og de tre andre :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Han er altså ikke så basset og stor længere...:lol: faktisk bare en bette lille sort streg i luften :P

Men tusind tak skal i have...jeg synes selv han er så vidunderskøn og smuk :) og jeg er så stolt af ham :)

Lussingens tøser...øj!...et rødmende gen-båt  :-$

Tanti Krina....stort båt til dig og mine fætre og kusine -og onkel Jak! Mys og bette tåhaps... :D -jeg syns også du er smuuuuk :D


FerretParadise

Stort tillykke med din fødselsdag.
Jeg er helt sikker på, at du vil blive over forkælet idag af din madmor, jeg ved at hun elsker dig meget højt.
I må hygge jer i aften, når I skal gå tur.

Knus fra Tanti Ann
Ann Hillerslev.

Barky

Ihhhhh..... Min lille piveskid... Min lille hys og ja, alt det som Trine skriver...

Stort tillykke med din fødselsdag.. Jeg håber at du vil fejre den som en fødselsdag skal, og ikke vil bruge alt for meget tid på at at spekulere i dødelighed osv... Nyd din dag min dreng.

Jeg vil sidder her lidt og mindes den dag du og dine søstre blev født... Jeg husker stadig de små detaljer ved din fødsel.
Du kom med numsen først, og jeg måtte lige hjælpe din mor med at få dig helt ud. Og da hun havde vasket dig og du var tør og fin, kunne jeg se at du var en dreng... Årh jeg blev så glad.. For det betød at jeg kunne foretage et opkald til din madmor, som hun aldrig glemmer.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Tillykke med ham :)
Selv om han i min sommerferie holdt mig vågen en hel nat, ved at ligge og tude i hvalpegården, nok fordi han kunne høre der var mennesker i rummet, så er han nu alligevel en dejlig fyr :)

Masa

Hihi en dejlig stor familie  :D Tilykke med fødselsdagen!   :surprise:

Fætrer Ichigo og Maximus & kusine Nayuki  :D




mette11

Hej brormand!!! Stort tillykke til os! Du er min absolutte yndlingsbrormand og jeg synes snart du skal komme og lege med mig igen!!! Håber du hygger dig i dag sammen med din tossede familie og ham den lækre... <3

Kan du huske da vi badede sammen i sommers??  8)Det var SÅ dejligt...og nu har jeg altså sørget for at vi kan bade i en ordentlig pool og ikke den der discount-pool som min dumme madmor fandt til os den dag!!!


Jeg håber du får en rigtig god dag brormand...jeg har altså for travlt med at vaske min "hvalp" til at skrive lige nu, så det bliver kun til en kort hilsen...

<3 Mallow

Ps. jeg har en gave til dig!!! Noget du kan spise... :dans:

Barky

Årh mit hjerte smelter... Se lige det billede der... Det er lidt pinligt for nu får jeg faktisk også våde øjne...

Jeg er bare SÅ glad for at mine børnebørn er kommet hjem til jer.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Hvor er det dog et skønt billede af Thlayli og Mallow sammen Mette :D og et kæmpe tillykke til smukke-pigen også :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Naja0331