Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeg fylder 1 år i dag

Startet af Emils far, 11. Maj 2010, kl. 01:37

Emils far

Vil lige minde på at nu er jeg altså ikke junior mere, og er blevet voksen dreng. Madfar siger dog at jeg opfører mig som en møjunge nogen gange, især når jeg kravler op på hans computer når han ikke er der, selv om han flytter stolen langt væk...
Jeg tror jeg fik min fødselsdagsgave allerede i forgårds, for da kom vi ud i den nye løbegård, så vr den helt lavet om. Nu er der blevet lagt gulv, lavet nye huler og et par rør så vi kan komme op til en ny udkigspost...Han har ævlet noget om at skal vi klare at stikke af nu så skal vi bruge skærebrænder eller motorsav. Jeg synes det ligner på et fængsel for nu bliver vi også låst inde når vi er der, men det er et dejligt fængsel.

Hilser til mine søskende og håber I alle får en fin dag...

båt, båt...
Emil

AlisVolatPropiis

TILLYKKE brormand :D stort båt og mange ønsker om en fantastisk dag :D lyder godt med det fængsel...så længe det er supersejt :D så er det bare fordi jeres madfar elsker jer :D

Stort mere tillykke :D

Spero :D

FerretParadise

#2
Kære elskede besværlige Emil.

Stort tillykke med din 1 års dag. :surprise:

Hvor er jeg glad for at høre, at du har fået din gave, det kan godt være at du føler den lidt som et fængsel, men tro mig, mange ildere ville elske dit "fængsel". :)
Jeg glæder mig meget til at se dig igen, jeg kommer op til dig om 1 mdr, så kan vi hygge sammen, for denne gang bliver jeg i en uges tid, og bagefter så skal du med til Danmark sammen med din madfar og dine 2 venner Cashmere og Mono.
Jeg håber du får en rigtig dejlig dag lille skat.
:tillykke: :tillykke:

Kys fra gamle madmor og din mor Juana.
Ann Hillerslev.

lussingen

Tillykke med dit første år Emil :)

Hvor er du heldig at du har fået et fængsel, det vil vi også gerne have herhjemme.
Vi håber du får en rigtig dejlig dag sammen med din madfar og dine to ildervenner.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

 :tillykke: Smukke Emil :D Håber du får en rigtig dejlig dag :D

og ja det lyder ret godt med det fængsel der :D sådan et skal man være glad for at have siger min madmor ;)

Mange Hilsner

Onkel Julian + Karina og de to andre

:surprise: :surprise:

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

 :tillykke: til dig og dit nye fængsel

Barky

Kære Emil!

Stoooooort tillykke med din fødselsdag! :D
Jeg håber at du vil fejre den med Mono og Cashmere og Madfar, så får du nok noget rigtig lækkert at spise... Namme Nam! :D

Kram og nus fra Julia og ilderbasserne herhjemme.

(Ps: det er ikke et fængsel - det er et fort!! En borg! Et slot hvor kongerne styrer hele verden fra... Kommando-centralen)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

Stort TILLYKKE med fødselsdagen brormand  :surprise:
Det lyder ellers som et dejligt fængsel du har fået, men det lyder da rigtig tarveligt at der er kommet gulv i, for så kan man jo ikke grave sig ned til kineserne-tro mig jeg har prøvet i madmors gulve  :o
Madmor siger min gave kommer med posten, men at hun ikke aner hvornår, men tilgengæld har jeg fået melorme og olie og senere skal jeg have daggamlekyllinger-MUMS og ud og gå en laaang tur..

båt båt

Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Tillykke Emil... :)

Jeg tror også at det er et fort du har fået...vi har selv et og det er fordi vi er fra skandinavien og vi er nogle seje nogen...så bor man på et fort, hvorfra man sikkert kan holde udsyn med alt!!! Det er sejt... 8)

Håber du får en rigtig god dag sammen med dine venner... :)

Marius, Albert, Sigi, Mallow og Mette