Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tillykke til Hamon <3.

Startet af PiaLyng, 15. Maj 2010, kl. 11:38

PiaLyng

Kære Hamon.

Jeg taler vist på vores alles vegne når jeg siger at du er en guttermand af den rigtige slags. Du forstår at slappe af i hængekøjen og fyre den godt og grundigt af på dansegulvet  8) . Du er en munter filur.
Og ved både Moar og Far er lykkelige for at have dig hos os, og ved de elsker din dansen, putten og kyssen. Og jeg er glad for jeg har fået mig en god ven at kunne putte med mens de andre stinker i deres egen lejligheder.

det egentlig sært at jeg holder af dig nu. Jeg er jo en gammel mand og du en ung knægt. Og synes du var ucharmerende og meget ubehøvlet da du ankom. Du stjal min sidste kvinde, Hexia ! Ja hvis det ikke var for den kvinde så havde du fået tæsk noget før ! Men ak ja. Du faldt ind i gruppen og siden har jeg jo måtte holde dig ud på godt og ondt.

Håber du får en rigtig god fødselsdag, og håber da vi alle er inviteret med.
Moar har fortalt at menuen står på daggamle kyllinger og en frisk mus :D! så håber sq du invitere ihvertfald mig !

Hilsen din burkammi - Felix   <3

Black Diamond

Tillykke din dejlige dreng. Vi tænker på dig her hjemme. Du er jo ved at være stor nu. Håber du får mange gode år fremover og en dejlig dag i dag.
mmmm mus og kyllinger.. Du er heldig skulle jeg sige..
Og skulle hilse fra Willy og Emma og sige de glæder sig til at se dig igen og lege igen..

Knus Familien Black Diamond Ferret..

:tillykke: :tvang:

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne

Tillykke med ham :D der kunne da godt have været et billede med :P

Shamua


Vh. Marianne

mette11


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie


Bawa

Tillykke til den smukke Hamon <3

Lena og Peter