Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Albert 4 år

Startet af mette11, 17. Maj 2010, kl. 18:23

mette11

I dag bliver min dejlige dreng 4 år...stort tillykke min dejlige, godmodige store dreng. Magen til godmodig ilder skal man lede længe efter...Albert er en stille og rolig dreng, som kun har en unode...at nappe folk i ankler!! Ellers er han virkelig den rareste ilder man kan finde...selv Marius og Mallows tosserier finder han sig godmodigt i!! Min kære dreng er nu fire år og i den anledning har vi købt legerør i en passende størrelse, så Albert også kan være med til den leg...de er godt nok lilla, men det betyder ikke noget, for Albert er alligevel meget bøsset!! Hehe...

Albert har haft det meget hårdt...han blev udnævnt til Mallows hvalp og det var ikke småting han måtte finde sig i... *-)


Albert har altid været meget elegant...


Lidt erotisk buttet er man vel...






Mustela

Tillykke Albert med de 4år, håber du har haft en dejlig dag, og får en god aften.
Og hils din madmor og sig at det er ok at have lidt ekstra sul på kroppen.
God fødselsdag  :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Barky

Stooooooort tillykke med fødselsdagen søde Albert!! :D Din dejlige dreng.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Tak tak...
Ja hun skal da nødig snakke selv!!! Jeg er meget sur over at hun lægger sådanne billeder af mit ud til offentlig skue!!! Dumme madmor!!

Båt-båt Albert

Her er et meget bedre billede af mig - taget af Julia Beck, som ikke tager grimme billeder af mig i uheldige situationer!!

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

HB-Ferrets

tillykke med Albert  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

FerretParadise

Stort tillykke med dagen Albert. :)
Ann Hillerslev.

mette11


Black Diamond

Tillykke med ham.  :tillykke:

Julie


Sølvsten

Tillykke med i går smukke Albert

alvin

Tillyke med fødselsdagen <3
:tillykke:

www.fraekkefritter.dk

KariN

Stort Tillykke med dagen smukke Albert :D Jeg er sikker på at din madmor nok skal forkæle dig i dag :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Tillykke tillykke med fødselsdagen  :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Albert takker for de mange hilsner... :)