Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sirius - 6 år gammel.

Startet af Barky, 20. Maj 2010, kl. 14:01

Barky

Idag har min bedste ven fødselsdag. Han bliver 6 år gammel.   :D <3

Dette bliver sansynligvis hans sidste fødselsdag. Han har både Binyrekræft og Insulinoma, så jeg tør ikke håbe på at jeg har ham næste år. Men hvor ville jeg ønske det!

Sirius er en allerhelvedes dejlig ilder! Han er både høflig, empatisk og kærlig.
Men det er ikke derfor at jeg elsker ham så højt. Jeg elsker ham fordi at han også er: stædig til det absurde, har en evne til at blive SÅ tøsefornærmet at det udmatter ham, har sin egen vilje, han er magtliderlig, elsker tæver i brunst og fordi at han er en af de bedst udlærte i faget at "blive ynket".

Sirius er min allerførste ilder, og når mig og ham fejrer d. 6 juli (som er vort 6 års jubilæum sammen) så er det ikke småting der går igennem mit hoved. Sirius er den eneste ilder for mig, den eneste ene, min ilder, ilderen, han er mit hjerte.  <3
Han "reddede" mit liv, på et tidspunkt hvor jeg var ufatteligt langt nede, han har støttet mig og været med mig gennem en hel masse strabasser. Og på sin helt egen måde er han unik.. Han kræver mig. Hvor andre ildere kræver leg, underholdning, mad, godbidder så kræver han >mig<. Og det virker. Det virker hver gang.

Jeg kan ikke så godt forkæle ham med godbidder idag, for han spiser dem sjældent, han tager kun imod dem af høflighed overfor mig. I stedet vil jeg give ham mig. Så når jeg har afsluttet denne salut til min dejlige dreng, så tager vi i parken, og tager nok hans kæreste Zallie med. Måske et kamera. Og så hygger vi ellers. :)

STORT TILLYKKE MED DIN FØDSELSDAG SIRIUS!!!
:tillykke:


Her er Sirius 12 uger gammel, på besøg hjemme hos min far, med den irriterende lillebror Albert. Sirius fik charmeklud på, men det virkede jo ikke. For Sirius bed alle andre end mig, og det ville han stadig gøre hvis han ikke var blevet lidt dement med alderen. Men bider han folk på udstillinger, så bringer det held. :lol:


Som ilder - som ejer... eller omvendt.


Min dejlige kysseglade dreng. <3


Sirius og jeg tager en skraver efter et besøg på KVL, dengang han havde en spytsten som ingen vidste hvad var.


Foto: Anne Bank Nielsen
Sirius vinder 4 plads på Holger Danske Ilderen 2007. Og jeg, som tudede af lykke, ikke fordi at han vandt, men fordi at han ikke bed dommeren, og derfor fuldførte en bedømmelse.


Tillykke med dagen min Sirius.. Min stjerne i mørket... <3

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

#1
Åh stort tillykke Sirius!!!!

Bawa

Kæmpe stort tillykke Sirius!
Wauw, hvor er han bare flot :love:
Elsker hans snude.

FerretParadise

Stort tillykke med din fødselsdag Sirius. :tillykke:

Jeg er så en af dem, som har prøvet dit lykkebid på en udstilling, og jeg må sige, at det virkelig hjalp. :)
Jeg ved, at du vil få en rigtig dejlig dag sammen med din madmor, som elsker dig noget så højt.
Håber der bliver taget en masse billeder, som vi andre kan få lov til at se. :)

Endnu engang tillykke. :surprise:
Ann Hillerslev.

lussingen

Tillykke til Sirius :tillykke:

Vi ved du vil få en helt vidunderlig dag, det skal din madmor nok sørge for. Der er ingen der er i tvivl om, at du er elsket :)

Vi håber alle at du får en god tur i parken sammen med madmor og din kæreste.

Båt båt
Minnie, Inani, Speedy og Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Malene

Tillykke med din dejlige dreng :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Sirius og jeg takker mange gange.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Stort tillykke Julia! Det er godt nok en flot alder han har fået sig der  :D
Håber i har haft/har en god dag. Det er jo noget særligt med sådan en fødselsdag når ens elskede dyr kommer op i den alder, som vi alle går og håber på  :) Håber at i får lige så mange skønne dage sammen fremover som i har haft indtil videre  :D

mette11

Tillykke med ham...håber i har en rigtig god dag sammen... :)

tzari

Tillykke med den flotte alder.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

KariN

Tillykke med dagen Sirius :D Det virker til at du har haft en rigtig dejlig dag sammen med din Madmor :D

Du er en rigtig dejlig dreng med din egen vilje og mening :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Vi takker og bukker/nejer... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Tillykke med den flotte alder Sirius  :D

Vh. Marianne

Julie


lille_jill