Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hurra for terroristen

Startet af lussingen, 25. Maj 2010, kl. 13:29

lussingen

I dag fylder vores kære Speedy-dreng 3 år!!

Kære søde Speedy.
Vi håber alle du får en rigtig dejlig dag. Vi vil i hvert fald gøre alt for at fejre dig med ilderkage, leg og kæl.
Speedy, der findes ikke nogen som dig. Du styrer hjemmet med hård pote. Det gælder både når der er gæster, men også når det bare er os der er hjemme.
Du sætter en ære i at give din madfar og din madstorebror deres daglige nap/bid, men ved du hvad? De elsker dig alligevel.
Jeg kender ikke nogen som dig, der kan skræmme livet af gæsterne ved at stå og danse krigsdans foran dem og forsøge at bide dem i fødderne mens du båtter højlydt :fnis:
Overfor din madmor er du den mest blide og kælne dreng <3
Tillykke Speedy-mus, vi elsker dig.

Her kommer lidt blandede billeder af terroristen:







Og lidt med dig og vennerne:




Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Stoooooooooooooooooorrrrrrrttttttttt! Tillykke til Speedy!!!! :D

Jeg er helt sikker på at i gør noget særligt for ham idag, han er jeres øjesten. :D Det kan så tydeligt mærkes når du skriver om ham. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa


lussingen

Tak skal I have :)

Julia: du har helt ret. Han står mit hjerte meget nær af flere forskellige grunde. Han er vores første ilder, og derfor er det ham der har introduceret os for denne fantastiske verden. Udover at være den første, så er han også hybrid, så vi har været igennem en del opdragelse ham og jeg :fnis: De første mange måneder bestilte jeg ikke andet end at ignorere ham hver gang han bed mig, og det gjorde han sgu tit og ofte og HÅRDT :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten


ilderhjemmet

#5
 :tillykke: fra alle os
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

Kæmpe Tillykke med de tre år smukke Speedy :D Jeg håber du får en rigtig dejlig dag sammen med din familie og dine venner :) og nej man er ikke i tvivl om hvor højt din madmor elsker dig :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Stort tillykke smukke Speedy med din 3 års dag. :tillykke:

Ja jeg ved at du er højt elsket og vil blive rigtig grundigt forkælet idag.
Jeg glæder mig til jeg en dag møder dig, for efter hvad jeg har hørt, så minder du rigtig meget om min Zefyr dreng.

Endnu engang tillykke. :surprise:
Ann Hillerslev.

lussingen

Tusind tak skal I have, hvor er I søde :)

Ann: ja, han minder utrolig meget om Zefyr. Han er fyldt med charme, men er også en lidt forsigtig dreng. Hvis han har et minus, så er det, at han nogle gange bider gæsterne og ALTID bider sin madfar og Jannich :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Tillykke med den lækre dreng :D

mette11

Tillykke med ham...håber i får en rigtig dejlig dag sammen alle sammen... :)

alvin

Tillyke Speedy med fødselsdagen

www.fraekkefritter.dk

lille_jill


lussingen

Speedy takker mange gange. >lige nu ligger han inde i røret og er ved at tage livet af en chip-mus han har fået i gave :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Tillykke med den flotte mand! :)

Vh. Marianne