Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Brutus's efterkommere...

Startet af Barky, 13. Juni 2010, kl. 19:10

Barky

Ja, der er jo unægteligt ret mange..
Og se hvor mange forskellige avlere der benytter/har brugt linjen.

For mange af jer nye i miljøet.. Brutus var en meget omdiskuteret ilderhan der blev brugt til mindst 15 kuld over en ganske kort årerække. Nogen kuld blev bedre end andre, det afhang af tævernes gener.

Men jeg, som en af de gamle og ejer af et af hans MANGE børnebørn, syns stadig at det er lidt spændende at følge med.

<3 Feritage!

http://baltikum.dyndns.org/~fuglemat/index.cgi/vis_etterkommere?dbnr=357
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Hold da op der er meget efter ham - jeg er helt målløs  :fnis:

HB-Ferrets

Ja der er en del efter ham, desværre. Føler lige pludselig jeg har rigtig meget efter ham  :fnis:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Cumulus-ilderavl

Det er jo altså ikke den værste der er blevet avlet på, nu er det bare fordi at han har lavet de mange kuld at der er flere efterkommere af ham... så jeg synes det er helt fint..

Barky

Citat fra: Cumulus-ilderavl Dato 16. Juli 2010, kl. 13:02
Det er jo altså ikke den værste der er blevet avlet på, nu er det bare fordi at han har lavet de mange kuld at der er flere efterkommere af ham... så jeg synes det er helt fint..

Nej, jeg syns også at Brutus er helt fin.. ;) Dog skal man lige være obs på kræft i tarmsystemet. Det er forekommet nogen gange i linjen. i 4-5 års alderen. Men naturligvis bliver de linjer lukket.. (Håber jeg)

Problemet med alle de kuld han lavede var at ikke alle tæver var lige gode.. Nogen bare på nogen rædsomme defekter, som blev bragt videre til hvalpene.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Ja, Brutus var en dejlig dreng, udover at han var robust dreng, så havde han det skønneste sind  :)

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 16. Juli 2010, kl. 14:13
Ja, Brutus var en dejlig dreng, udover at han var robust dreng, så havde han det skønneste sind  :)

Han var simpelthen noget af det skønneste på denne jord - ser man det på dén måde forstår man godt at Freddy brugte ham så (overdrevet) meget.

Bla bla bla.... Hilsen Julia